Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Kevin_Argument



Een vriend van me vond dit filmpje op youtube :D
Jammen @ pukkelpop 2012  *O*

Erik

#527
okt 29, 2012, 21:11 Last Edit: okt 30, 2012, 10:16 by Erik
Het tweede nummer van System Overthrow: 'Lycanthropy' is zojuist online gegaan op www.systemoverthrow.com.

Ook op facebook: www.facebook.com/systemoverthrow



Enjoy!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Harre

Heel veel improviseren en daardoor barstens vol fouten, maar... het was leuk  :)

http://www.youtube.com/watch?v=cQym0G71R_E
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hellwin

Hulde Erik!! hji is weer lekker!!
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Hans

Begin oktober hebben we met een trio projectje een soort live demo in gespeeld. Gisteren mix terug gekregen, altijd erg confronterend ;) Anyway zit wel bruikbaar materiaal tussen denk ik. Ik ga het een en ander nog wat flashy maken wat de beelden betreft maar heb al ff 2 nummers met beelden gesynchroniseerd. Zit uiteraard vol fouten, maar we zijn ook maar liefhebbers.

Check (als je zin en tijd hebt) : Burnable (Larry Carlton Cover) :


Of Jean Pierre (vrije improv op Miles Davis thema) met zowaar een solo van mij rond 6.10min ;) :

drums97

Echt vet man  :Y
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hammar

Top Hans!

Robert-Jan

Nice heur.. ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drum1964

De klank van je Sonor kitje is perfect, Hans.
Vooral je snare klinkt geweldig goed.

Well done.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Hans

Dank allen ! Lekker snelle respons :)

Paul

Wauw Hans, te gek!
Was er ook publiek bij?

Hans

@Paul : Ja, mannetje of 25 denk ik. Stuk leuker en beter voor de vibe als het publiek wat reageert.

Verder via de videoclub van mijn vader 3 camera's gebruikt. Allemaal voor de liefhebberij, maar is echt super lollig om wat mee te doen.

Paul


@Paul : Ja, mannetje of 25 denk ik. Stuk leuker en beter voor de vibe als het publiek wat reageert.

Ah, ik vond het al zo stil aan het begin van het 2e filmpje. Dat is normaal zo'n intro waar lekker doorheen wordt gepraat.

animal

Mooi Hans, chapeau, je spel en de sound is idd erg lekker.
Ook credits voor de gitarist die, naar mijn mening, de 'draad' naar jouw solo prachtig oppakt door stevig in te vallen. :Y

Nijlpaard

Verry nice Hans :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Rick

Lekker hoor! Klinkt echt top!

Animal baars

Dat is een erg lekker klinkende Sonor Hans!! Wow. En lekker gespeeld. Lekker los en met muzikanten die hun spel en geluid goed op orde hebben.

Hans


Dat is een erg lekker klinkende Sonor Hans!! Wow. En lekker gespeeld. Lekker los en met muzikanten die hun spel en geluid goed op orde hebben.


Dankje, we spelen nu ongeveer 6 maanden met z'n drieën. Dit was echt leuk. We gaan er een promootje van breien en hopelijk wat gaan spelen met die meuk (gelukkig zijn er veel kleine blues en jazz festivalletjes).

Air Piet

#544
nov 05, 2012, 11:35 Last Edit: nov 05, 2012, 11:36 by Air Piet

Dankje, we spelen nu ongeveer 6 maanden met z'n drieën. Dit was echt leuk. We gaan er een promootje van breien en hopelijk wat gaan spelen met die meuk (gelukkig zijn er veel kleine blues en jazz festivalletjes).


Gaaf zeg, klinkt heel goed ! Tis net of het een beetje jazz-funk-rock is.

Zie ook de bassist lachen in het eerste filmpje als hij het kind hoort huilen in de '' rust '' .  :D (07:02)

Harre

Maar weer eens een poging gedaan en zoals in de omschrijving staat: the mistakes come for free...

Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

groovemaker

Ben nog steeds onder de indruk  van de klank van die toms......

Is dat die Zwarte Gretsch?
If it's too Loud you're too old!

Harre

Van een afstandje lijkt hij zwart inderdaad, maar van dichtbij kun je de nerf nog mooi zien:



Ik meen dat hij bij Gretsch op de lijst staat als Satin Black.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hans

Zelfs die batch is mooi ;) Klinkt goed Harre. Zijn dat ebony pinstripes ? Lijkt me een vreemde gewaarwording om op een zwart vlak te slaan.

Harre

Dat ze zwart lijken komt door de lichtval. Het zijn clear Emperors waar je tegenaan kijkt :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Omhoog