Winter Namm 2014

Gestart door animal, jan 13, 2014, 20:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

djska

Maar met iets Grolsch beugelfles achtigs moet dat wel op te lossen zijn, hooguit span schroeven 1 slag lossen om de spanning er af te halen.

Hoefnix

#176
jan 31, 2014, 08:26 Last Edit: jan 31, 2014, 09:17 by Hoefnix
RJ: Je hebt gelijk!

Ik haalde performance pad pro and sample pad pro door elkaar.
Tot mijn verbazing is er nergens een review of video waarop deze bespeeld wordt te vinden.

Het gerucht in Amerika gaat dat het een remake van de Alesis d4 met pads is.

paQ

ooooeeeeee concurrentie voor de X32!!!!

Allen & Heath komt met een 30in 24(!) uit mixer, touchscreen, en een parel van een ipad app.
en dan onder de 3000 euro!

http://www.allen-heath.com/ahproducts/qu-24/

Al vanaf komende maand te koop, maar die moeten we toch maar eens tjekken op de Messe RJ... :Y

animal

Ja, die had ik ook gezien, de grotere broer van de QU-16. Mooie tafel hoor  :Y.

Animal baars

Daarnaast komt ook Midas met een nieuwe tafel: de M32. Echte Midas preamps en betere faders e.d., maar verder nagenoeg gelijk aan de X32 van Behringer. Toch een slimme zet van Behringer: een tafel uitbrengen onder je eigen naam, Midas sticker erop omdat je preamps gebaseerd zijn op hun techniek. Kun je een paar maanden keihard werken aan het upgraden van je firmware, en als alles werkt een goedkopere 'echte' Midas digitale tafel uitbrengen.

harmen 18

Ik heb vorig jaar gekeken naar een qu-16, maar ben afgehaakt omdat de tafel niet wilde gaan opnemen via mijn windows  :F uiteindelijk een tweedehands ls9 gekocht.
Ik kwam hem laatst op de theater vakbeurs tegen en het voelde toch niet helemaal prettig. Maar toch ben ik nog steeds wel benieuwd naar deze tafel.

De midas pro 1 is tegenwoordig trouwens ook niet zo duur (na aftrek van kortingen via importeur), dan heb je iig zeker een midas.

Verder ziet die m32 er ook goed uit, al lijkt hij wel heel veel op onze yamaha cl5........ :X

Technobeat

Maar laten we de specs nog even afwachten voordat we echt gaan juichen, waar hebben we het over met de inputs? Mono triggers of kan er een triple zone cymbal op? Hoe goed werkt de hihat controller met de samples, hoe zit het met de dynamics van de samples..laten we wel wezen, de dm10 module kost €549,- Dat is een fors verschil met deze module..misschien wel te fors om deze sample rack ook echt als drum module in te kunnen zetten.


De Alesis Sample rack heeft ook '' maar '' 10 kits inside , echter ..... wat heb je aan 100 kits in je module als je er toch maar 1 of 2 gebruikt ?
En je kunt zelf met losse samples je eigen kit maken . ( bv. uit Superior Drummer 2.0 ? )
Zoals RJ al schreef , laten we eerst deze Sample rack in het echt de gelegenheid geven om zijn mogelijkheden te  tonen en wie weet is het een interessant alternatief voor de dure jongens .

Eerlijkheid gebied te zeggen dat je huidige module aansluiten op je laptop met Superior nog voordeliger is en wellicht meer mogelijkheden bied , maar dat terzijde .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Mooie impressie van de Pearl Booth , met een begeleidend muziekje " klassiek meets dubbelbass "  ;) .


DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman

Leuke discussie  bij de burem over de x32 en midas http://www.licht-geluid.nl/forum/live-forum/26245-behringer-x32-97.html

Kevin_Argument


Mooie impressie van de Pearl Booth , met een begeleidend muziekje " klassiek meets dubbelbass "  ;) .



Gedrumd door Andrea Vadrucci (aka Vadrum) als ik me niet vergis!

Machiel

Op een tama.
Neem mij vooral niet te serieus.

Omhoog