Voorsteltopic!

Gestart door Jochem, sep 15, 2011, 19:42

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

dunDaan

Welkom !!
20 jaar niet gespeeld?? Hoe is het om dan de draad weer op te pakken??
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Ringo

#201
jul 30, 2012, 21:50 Last Edit: jul 31, 2012, 14:04 by Ringo
Nou, als je nooit goed heb kunnen drummen is de draad na 20 jaar oppakken ook zo moeilijk niet! 8)7

Kijk maar eens op www.zinkopeters.nl of http://www.youtube.com/mountaindockyardd?gl=NL&hl=nl
naar wat ik zo nu en dan pruts.

Ben een liefhebber van theedoeken, zeg ik er maar vast bij.....




I hit you with my Rhythm Stick

dunDaan



Kijk maar eens op .................  http://www.youtube.com/mountaindockyardd?gl=NL&hl=nl



Hahahaha, geniale clip. (Jij hebt blijkbaar meegedaan aan de open nederlandse kampioenschappen luchtdrummen ... 8)7 ??)
Zo slecht drum je nou ook weer niet hoor :)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Ringo

Tjsa, die gitaristen/bassist zijn te lui om een paar extra trommeltjes en bekkens mee te slepen. Vandaar die airsticks..... :)
I hit you with my Rhythm Stick

Technobeat


Hallo Ringo , allereerst hartelijk welkom op Drum-Forum.nl .
En natuurlijk erg leuk om na 20 jaar weer de drumstokken ter hand te nemen  , en ook ik heb de clip bekeken en beluisterd en je drumkwaliteiten zijn zo te horen best op een redelijk nivo .

Gebruik je alleen in de oefenruimte de theedoeken of ook tijdens optredens ?
Zo`n mooie kit verdiend toch eigenlijk een setje dempringen m.i.  *D

Succes met de band en ik lees graag je posts op het forum .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard

Welkom Ringo :D

Je steek iig je voorkeur voor muziek niet onder stoelen of banken ;-)

en wat betreft de waardering van je drummin' skills lig je ook redelijk in lijn met je voorbeeld.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

dutchdrummer

Hi,

ik ben alweer een tijdje lid van dit forum, dus zal ik me ook even voorstellen:

ik ben Joost, 45 jaar, en ik drum sinds m'n 8ste. Muziekschool van m'n 8ste tot 16de jaar, vanaf m'n 12de altijd in bandjes gezeten, en ook altijd met m'n oudere broer die (solo)gitarist is.

Nu drum ik in een rock/pop coverband, die al 23 jaar bestaat (in nagenoeg dezelfde formatie).
We repeteren trouw elke week, en treden zo'n 8 a 10x per jaar op.

Zie ook mijn foto's in het draadje "Show je kit - deel 2".


Kevin_Argument

Ik ben ook al even aanwezig op het forum, dus hierbij stel ik me voor.
Ik ben Kevin, woonachtig in de provincie Antwerpen. Ik ben 19 jaar jong en drum nu zo'n 9 jaar.
Ik luister vooral naar hard rock en heavy metal (AC/DC, Foo Fighters, Iron Maiden, ...) en speel in een rockbandje genaamd Raging Argument. Momenteel zijn we nummers aan het schrijven, onze covers zijn van oa. AC/DC, Foo Fighters, Kiss, Black Sabbath, Judas Priest, ...

Als je vragen hebt, dan stelt u ze maar!

groovemaker


Als je vragen hebt, dan stelt u ze maar!


Heb je een opname van een KISS nummer dat jullie coverden?
Kun je die in het opname topic zetten?
If it's too Loud you're too old!

Kevin_Argument


Heb je een opname van een KISS nummer dat jullie coverden?
Kun je die in het opname topic zetten?


momenteel nog niets dat online staat, maar ik zal er is achter horen bij onze bassiste!

hunghobbit

Goeiedag!
Ik ben Niels, 24 jaar en woonachting in de provincie Utrecht.
Heb nu ongeveer 13 jaar slagwerkervaring. Met 11 jaar begonnen met drummen dmv thuisles en voor de rest alles zelf aangeleerd. Verder heb ik ervaring opgedaan bij de plaatselijke malletband. Momenteel zit ik in een coverbandje met allemaal vrienden wat mij erg goed bevalt. Ondertussen heb ik bijna mijn nieuwe DW Performance titanium sparkle binnen en zal de foto snel volgen. Ook heb ik 2 weken geleden 7 oude Istanbul cymbals op de kop getikt voor een mooi prijsje.(erg benieuwd wat de werkelijke waarde is..?).
Zit al enige tijd op dit forum en ondervind al veel plezier van al het lezen. Fijn om zoveel mensen te zien met dezelfde passie!
Iedereen...... ga zo door!
Two sticks to rule them all

Drummerboy

Ik ben Sjaak, 35 jaar en drum 19 jaar en speel in 2 muziek korpsen

drummermaarheeze

Eigenlijk schandalig dat ik me, na al een tijdje lid te zijn van het forum, me nog nooit heb voorgesteld in dit topic.... -O-  Beter laat dan nooit zal ik maar zegen!
Ik ben Steven, 31 jaar, en trommel alweer een jaar of 20.
Begonnen bij de plaatselijke drumband, waar ik nog steeds lid van ben. Daarna ook concertslagwerk gedaan bij het fanfareorkest. Ook een tijdje opgetreden samen met een andere slagwerker met een humoristische act, een beetje zoals De Beenhouwerij.
Tegenwoordig vooral bezig met m'n classic-rock coverband, zit ik achter het drumstel bij een blaasorkest, en ben ik instructeur van de tamboers bij een schutterij.
Ik heb zo'n 15 jaar Pearl Export gespeeld en ben sinds kort in het bezit van een Gretsch Renown Maple.

Eagle

Hallo,
Ik ben Judith, 26 jaar en speel sinds kort drum. Thuis oefen ik op een elektronisch drumstel.

Hans

Judith ! Goed om meer dames te zien hier !  Wordt een keer tijd. Bemoei je vooral overal mee, zodat we ook wat vrouwelijke input krijgen. Die kerels hier zijn er langzaam aan een potje van aan het maken.

dunDaan

Welkom Judith. Ik kan me alleen maar bij Hans aansluiten, laat je mening vooral horen !!!
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

rene p

Welkom op het forum judith. Vergeet geen fotos te posten van je trotse bezit. En heb ik het over je drumstel natuurlijk :))
" Im not nervous im a DRUMMER"

Slager

Ook maar even voorstellen, inmiddels al een tijdje geregisteerd, maar weinig tijd gehad.

Bart, inmiddels 30 jaar, drum sinds ik 15 (16?) ben, in diverse bandjes gespeeld, maar
de laatste tijd druk bezig met verbouwen en papa zijn.

Paar jaar rond gehangen op het oude drum forum, tot een jaar of 2/3 geleden, te druk in het prive leven  :P

koen

Hallo,
ik ben Koen, ik woon in Brugge en speel (of dat probeer ik toch alleszins) sinds begin vorig jaar drum. Daarvoor altijd gitarist/bassist geweest, maar uit noodzaak overgeschakeld.
Ik speelde tussen mijn 16/17de en 25ste in een paar bands waar we vooral alternatieve rock speelden. Nu sinds ongeveer anderhalf jaar in een punkband met 3 vrienden. De gemiddelde leeftijd is 35 (is trouwens hoe oud ik ben), dus spelen we vooral old school punk alla Ramones, The Kids, Iggy Pop, zelfs een cover van Ivy Green en daarnaast ook eigen nummers.

Ik speel op een Tama Superstar die ik trouwens via dit forum gekocht heb. Daarvoor op een doppler setje waar uiteindelijk een spanschroef van de floor tom uit het hout gescheurd is en de cymbalen van geperst blik leken te zijn.

dunDaan

Welkom en welkomen !! Het blijft toch altijd een uitdaging om tijd te blijven vinden voor je leukste hobby, zeker naar mate je ouder wordt en evt een gezin krijgt.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Kevin_Argument

Ja, nog een Belg! *O*
Welkom!

koko

Ik ben Koko en speel nog heel, heel weinig. Ben wel nog bijna dagelijks met drumstellen bezig.
In 2006 heb ik de Koko Jig bedacht. Zo heette hij toen nog niet, maar nu kun je hem ook op dit forum onder die naam vinden. Sinds die tijd bouw ik met name snare drums, maar ook complete drumstellen.
Ik was ook lid van het oude forum, maar de moderatie aldaar begon me tegen te staan. Ik hoop dat het hier vriendelijker aan toe gaat.

Via e-mail krijg ik regelmatig vragen over het bouwen van snare's of complete sets, die ik zo goed mogelijk probeer te beantwoorden. 

Animal baars

Welkom! Die koko-jig ben ik al vaker tegen gekomen. Heb het principe alleen nog nooit echt begrepen.. Denk dat ik met mijn beperkte houtwerk-skills ook maar beter een stavesnare kan kopen dan zelf maken 8)7

Dribbel

Welkom Koen en Koko!
Yamaha recording & sabian

Murgen


Ik ben Koko en speel nog heel, heel weinig. Ben wel nog bijna dagelijks met drumstellen bezig.
In 2006 heb ik de Koko Jig bedacht. Zo heette hij toen nog niet, maar nu kun je hem ook op dit forum onder die naam vinden. Sinds die tijd bouw ik met name snare drums, maar ook complete drumstellen.
Ik was ook lid van het oude forum, maar de moderatie aldaar begon me tegen te staan. Ik hoop dat het hier vriendelijker aan toe gaat.

Via e-mail krijg ik regelmatig vragen over het bouwen van snare's of complete sets, die ik zo goed mogelijk probeer te beantwoorden.


Heb jij ook een website? Ik google dat ze tot en met Austalie met Koko Jig's bzig zijn.  :Y
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Omhoog