show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Rick


Nee, maar wel je pincode   :6


Dus jij hebt mn pas! Ben hem dinsdag verloren, haha!

Black Page

coole set ook qua sound, ff zitten kijken op mycymbal.com. ik heb het vermoeden dat er uuuhhh heel misschien met zeer kleine redelijke aannemelijk kans

[spoiler]vintage crashes in dat lijstje staan binnenkort *O*  :)  *O*[/spoiler] 




Black Page



Niet zo zeer een andere set, maar in aanvulling op rick dat hij een tweede hihat speelt met zijn rechtervoet ...

Voorheen 19 jaar op in rechtshandige opstelling gespeeld. Nadat ik een jaar geleden wat meer aan twinpedalen was, kwam ik als natuurlijke linkspoot erachter dat met links op de BD spellen veel prettiger was. Onafhankelijkheid tussen links en rechts begint te komen ... nu open handed op een linkshandige set ...


Rick

Toffe set rene. Ook een drumcraft zo te zien? Ziet er strak uit.

Mijn ervaring met open handed spelen (hoewel ik echt uitgesproken rechtsbenig ben) is dat wat ik tot nu toe als moeilijkst ervaar, is mijn hihat opendoen met mn rechtervoet, terwijl je een bassdrum speelt met links. Je doet totaal het tegenovergestelde dan wat ik persoonlijk in de afgelopen 10 jaar dat ik drum heb geleerd. Goede horizon verbreding!


Paul

#229
jun 29, 2012, 12:20 Last Edit: jun 29, 2012, 12:21 by Paul

Black Beauty zat met een gescheurd ondervel in de hoek. Een snareside renaisance amb gaat toch iets minder strak dan een normale snareside amb. Maar vond de variatie wel weer ff lekker!

Maar zo'n Renaissance klinkt wel erg lekker op een Black Beauty (imitatie) vind ik!
Beetje laat, maar mooie set verder!
Staat die tweede hi-hat alleen niet gruwelijk in de weg als je de Sandride een beetje wilt crashen?

drumsfordrums




Gretsch Renown Maple (:

patrick76

Hij is mooi. Die kleur vind ik helemaal te gek.  :)
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Gulio

#232
jun 29, 2012, 14:26 Last Edit: dec 17, 2012, 00:06 by Gulio
O

Gulio

#233
jun 29, 2012, 14:28 Last Edit: dec 17, 2012, 00:07 by Gulio
Mooi joh

Stokmans

Sonor + Evans = meestal heel erg fijn :)

Joris


Sonor + Evans = meestal heel erg fijn :)


Die logica ontgaat me een beetje. Er zijn superveel verschillende soorten evans vellen en superveel verschillende soorten Sonors, varierend in hout dikte etc. Dan kan je dat toch nooit zeggen.

Stokmans

Let wel, er staat 'meestal', ik heb op verschillende Sonors verschillende Evans vellen gelegd, en eigenlijk allemaal naar mijn zin. En het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. En laten we eerlijk zijn, de meestgebruikte vellen zijn toch de enkellaags en dubbellaagse clear en coated, dus variatie is volgens mij niet al te groot op dit forum ;)

Robert-Jan

Sonor heeft ook in verhouding kleinere ketels (undersized) wie weet zit m daar ook de kneep.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

FoREVer

en het zijn ook niet alleen de vellen die het geluid eruit krijgen natuurlijk. over het algemeen vind ik alle vellen wel bij Sonor goed klinken ligt er natuurlijk aan hoe je ze stemt :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre


Goede middag allemaal!

Ik dacht laat ik ook eens mijn kitje posten. Ik heb deze kit v/d week gekocht voor een leuk prijsje.
Het is een Sonor Sonic Plus met berken ketels die nog is gemaakt in duitsland met de maten:

Bassdrum : 22"x17"
toms : 12" & 13"
floortom: 16"x14"
Snare: 14"x6"

Het drumstel was normaal gesproken mat-blauw maar de vorige eigenaar heeft heel het drumstel gestript en er zelf een kleurtje aan gegeven. Zelf twijfel ik nog een beetje of ik em zo ga houden of dat ik em opnieuw laat spuiten in een ander kleurtje... Wat vinden jullie er van? Daarnaast had de vorige eigenaar er ook een leuk Chevrolet ornament op de bassdrum gezet:-). Ziet er wel grappig uit ..



Het ornament op de bassdrum:


De fotos zijn gemaakt door de vorige eigenaar en zo als je ziet staat de 13" tom er niet op.. Toch kon ik het niet laten mijn drumstel hier even te delen op het forum :P Ik zal binnenkort fotos maken van hoe ik hem heb opgesteld met mn standaards, bekkens etc er bij.


Ik heb die kit al een paar keer voorbij zien komen: heel herkenbaar aan dat ding op de bassdrum :) Volgens mij wisselt hij regelmatig van eigenaar...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

NathanR

Ik ken de vorige eigenaar toevallig..
Hij is volgensmij niet vaker verkocht..


@Gulio
Verkoper heette toevallig Roald?

Joris


Sonor heeft ook in verhouding kleinere ketels (undersized) wie weet zit m daar ook de kneep.


Naar mijn ervaring zijn Evans vellen iets groter, aangezien ik Evans niet in mijn die cast hoops kreeg en remo wel. Moet altijd nog even checken of mijn hoops wel goed rond zijn, misschien lukt het dan wel.

Hammar

Evans perst het mylar in de ringen, Remo lijmt ze.

Gulio


Ik ken de vorige eigenaar toevallig..
Hij is volgensmij niet vaker verkocht..


@Gulio
Verkoper heette toevallig Roald?


haha klopt, hij is van Roald geweest ja ! En nee, hij is niet vaak van eigenaar gewisseld, hij is hiervoor alleen van Roald geweest.

NathanR

Haha! :)
Leuk zeg, veel plezier ermee.. :)

groovemaker

#245
jul 03, 2012, 11:40 Last Edit: jul 03, 2012, 12:29 by groovemaker
 Herkansing met goede formaat foto's:





















Mijn 16" China had ik niet mee.
If it's too Loud you're too old!

Animal baars

Imageshack is niet de meest betrouwbare fotouploader. Waarschijnlijk heb je gekozen voor het linken van thumbnails. De linkjes werken in ieder geval niet. Je kan ook tinypic gebruiken, die is ook een stuk sneller.

Robert-Jan

Fixed..

Kijk maar even in je post, ik heb de laatste laten staan zoals jij m gepost hebt..
Ik heb dus de widt= in [img] en de .th op het eind weggehaald..
Waarschijnlijk heb je de thumbnail link gekopieerd.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rick


Maar zo'n Renaissance klinkt wel erg lekker op een Black Beauty (imitatie) vind ik!
Beetje laat, maar mooie set verder!
Staat die tweede hi-hat alleen niet gruwelijk in de weg als je de Sandride een beetje wilt crashen?


Zie je reactie nu pas, haha. Je de sandride is nog wel te crashen, alleen de bell staat wat ver weg nu maar daar is mee te leven.

Ik heb nu renaisance vellen op mn black panther snare. Heerlijk! Echt heel blij mee. Op mn black beauty gaat er toch niks boven een standaard ambassador.

En ik zag dat er nu drie Brady toms in "mijn" finish op marktplaats staan... Hebbenhebbenhebben!

patrick76

Alles op een drumrack gemonteerd. Nu maar even de foto's. Zo zal het voorlopig wel blijven.
Totdat meneer euro weer volop aanwezig is. hahaha.









Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Omhoog