Oke, hier mijn review op de Roadie vellen. (en eigenlijk heb ik mijzelf in dit topic constant de hand boven Roadie's hoofd gehouden door ze in bescherming te nemen, omdat ik endorsement er heb.
)
Maar goed,
Kickpad; prima ding, blijft goed zitten. Wel wat groot maar dan zit wel je hele klopper op de pad. Wat ik niet altijd heb bij mijn Falam Slam van Remo.
Coated vellen; Qua geluid vind ik de coated vellen prima voor op mijn toms, op mijn snare vond ik het niks. En op mijn snare hield het vel het ook niet lang vol, voordat er deuken inkwamen. De coated laag gaat er vrij snel van af in het midden waar je slaat.
Bassdrumvel, transparant; Ik vond hem niet mooi op mijn kick van de Pearl, maar op mijn oude 'customized' kitje vond ik hem wel prima, je kan hem denk ik qua dikte vergelijken met een Pinstripe. En niet met een Powerstroke of iets in die richting, welke ik liever op mijn kick heb liggen.
Bassdrumvel, resonantie; Prima ding, sla je niet op dus de coating blijft erop zitten. Staat wel erg groot een Roadie logo op, maar dit is volgensmij met nagellak er wel af te halen. Het is wel een vrij dun vel.
Over de drumstokken ben ik nog steeds wel te spreken
Die houden het prima uit bij mij.
Vind het zonde dat er zo weinig keuze is in vellen, zoals in de bassdrumvellen en/of snarevellen.
Daar naast zouden ze de regeling dat je minimaal aan 35,- euro aankopen moet doen moeten afschaffen, want je moet dus constant een heleboel gaan kopen, omdat die prijs zo laag is. Dus je moet zoveel mogelijk in 1 koop kopen.
(Ondertussen heb ik alweer de Powerstroke op mijn kick liggen, en een Ambassador op mijn snare.)