Tama Iron Cobra Powerglide dubbelpedaal

Gestart door Sander, feb 06, 2012, 19:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Sander

feb 06, 2012, 19:13 Last Edit: feb 06, 2012, 22:02 by Sander
Er ligt hier een Tama Iron Cobra Powerglide dubbelpedaal waar ik eigenlijk niet veel meer mee doe, hij ligt dus alleen wat stof te vangen. Doe eens een mooi bod als je interesse hebt, er zit in ieder geval niet zo veel haast achter om hem te verkopen. De koffer en alle overige accesoires (Tama stemsleutel, zaklampje, rubberen en houten beaters) krijg je er gratis bij.

Foto's op verzoek, maar op zich zijn ziet hij er hetzelfde uit als op de internetfoto's. Hij is namelijk in goede staat, afgezien van het feit dat hij ongeveer een jaar best regelmatig is gebruikt. Nieuw is hij dus niet, maar wat ie doet doet ie zeer goed, zoals het een pedaal van deze klasse betaamt. Kan geruild worden voor een goed enkelpedaal (+ eventuele bijbetaling uiteraard, hangt ervan af wat de pedalen waard zijn). Onderhandelingen zijn altijd mogelijk.

Ik woon in Smilde. Verzenden zou misschien kunnen, maar ik heb er geen ervaring mee om zulke grote dingen te versturen. Ophalen heeft dus mijn voorkeur.

Stuur me maar een PB'tje als je serieuze interesse hebt, vragen staat uiteraard volkomen vrij.


gerko

#1
feb 27, 2012, 22:23 Last Edit: feb 27, 2012, 22:27 by gerko
Was eigenlijk als pb bedoeld maar hoeveel wil je voor deze pedalen hebben?

Omhoog