"b) het onbeheerd achterlaten van de verzekerde zaken buiten de woning;"
Je moet dus even achterhalen wat hier allemaal onder valt..ik kan me voorstellen dat opslag in een repetitiehok hier onder zou kunnen vallen..of ander praltijk voorbeeld..soundcheck gehad spullen staan op t podium ..ok we gaan even eten..komje terug snare weg..sja heb je het dan onbeheerd achtergelaten?
Ik weet niet hoe ze erover denken, maar dat is het onderzoeken wel waard.
En ik zie nog wel meer kleine dingen...
Op zich een leuke verzekering, voor redelijk geld, als ik niet de nieuwwaarde verzeker....
Ik heb de luxe van 2 yamaha recordings, 1 in de repetitieruimte, die ik ook incidenteel gebruik bij een Jamsessie of zo, en een nieuwere voor mij optredens en de repetitie van mijn andere band.
Samen met de bekkens AA, HH, AAX, HHXen toch een hele lieve duit. ongeveer de nieuwwaarde van samen, met alle kleine meuk meegerekend, op tenminste zo'n 3500 en 4000 per set.
Hoe kijkt de verzekeraar aan tegen 20 keer per jaar optreden?
Is dat semi-prof gebruik, of zoals ik het zie, een particulier die een leuke hobby heeft?
Ik houd er per optreden niet veel over na alle aftrek, en alle kosten meegerekend moet er soms wel geld bij. Dat geeft voor mij niet, maar voor zo'n verzekering misschien wel....
Bij elkaar op geteld komt dit voor mij op een bedrag van particulier op 120 euro per maand, en 200 voor semi-prof...