En welke Ride van trx gebruikte cobus (YouTube), die klinkt ook super!
En onder welke naam vind ik die terug in Nederland? En voor welke prijs?
TRX is een van de 'export producten' vanuit de Masterwork stal. Ik denk dat een ride die aardig overeen zal komen met de ride van Cobus een is uit de
Iris serie. Helder en met een mooie ping maar toch dun genoeg om snel aan te spreken.
De ride die hier op het forum te koop staat is klinkt vrij laag en spreekt lekker aan. Er staat op
Marktplaats ook zo'n ride te koop (wel iets nieuwer). Voordat ik mijn ride verkoop wil ik eerst een mooie 21" Custom Pointer of Jazz Pointer ride gevonden hebben die deze ride kan vervangen
. En het aanbod aan 21" ride is niet zo groot helaas...
Maar als je het geluid van een A Custom ride zoekt, zul je teleurgesteld zijn in mijn ride. Ik ben zelf absoluut geen fan van het A Custom geluid, het is mij te blikkerig en schel.
Ik raad je zeker aan om eens contact te zoeken met Gijs van Rotterdam DrumDepartment. Hij heeft een collectie Diril bekkens liggen. Dat zijn erg mooie bekkens voor een erg mooie prijs. Maar die tip gaf Rick ook al
Edit:
REBO music in Hilversum heeft mijn oude Custom Heavy ride nog liggen (ook €150,-) Dat is een ride die wel eens zou kunnen klinken naar wat jij zoekt. Clean en met een heldere ping.