Kan je van Bax zeggen wat je wilt maar het is weer allejezus snel geleverd.
Gisteren om 20.08 uur de betaalknop ingedrukt en om 14.30 uur vanmiddag drukte DHL op de knop van onze deurbel.
Lekkere onhandige zware doos naar boven gesjouwd en netjes opengemaakt. Behringer eruit en doos naar zolder (mochten we hem nog nodig hebben).
Eerste indruk :
Ziet er netjes en stevig uit en gewicht valt mee. Knopjes en schuifjes voelen prima aan. Kast ziet er mooier uit dan op de foto.
Bediening niet moeilijk, geen boekje nodig. Het wijst zichzelf uit.
Alle 2 de keyboards erop aangesloten en de Yamaha DTX 900M E-drum kit en ik moet zeggen, het valt mij niet tegen. Alleen voel ik nog de bas niet, je hoort hem wel maar voelt hem niet zoals ik die op de Roland KC 600 wel voelde. Misschien kwestie van instellen maar dat komt nog wel.
De E-Drums geven een prima geluid, geen gekke vervormingen gewoon een clean helder geluid. Heb alleen niet de bass drum kunnen uitproberen want ik heb mijn dubbele drumpedalen uitgeleend aan onze drummer.
Zij wilde wel eens weten hoe dat werkte maar is er nu aan verslaafd. Als het goed is krijg ik ze de volgende repetitie terug. Na 10 maanden verbouwing achter de rug wil ik nu wel weer eens beginnen met drummen
Keyboards klinken er goed op. Vind de Roland BK9 beter klinken dan de Yamaha PSR S770 maar dat kan zijn omdat de Roland meer in het duurdere segment zit dan de Yamaha. En vergeet niet, zelfs op deze Roland keyboard zitten de Supernatural sounds
Heb hem nog niet vol open durven te draaien dat doe ik volgende week wel na mijn werkweekend. Dan is het dorp ook weer werken kan ik overdag weer herrie maken.
Wordt vervolgd