Nieuw(s)

Gestart door Otje, jan 13, 2018, 11:01

« vorige - volgende »

Omlaag

alhambra

Tja atv is gewoon erg mooi, maar wat ik b.v. niet snap is dat ze hun modules en sets redelijk in het midden van de markt hebben maar dat hun cymbals wel heel erg aan de prijs zijn (maar misschien is het het waard).

Waar atv echtyer wel veel laat liggen is hun outputs en natuur;ijk de belofte dat er een uitbreidngs module komt die maar niet komt (nu al 3 jaar).
Taye addict: taye gokit 2x/taye tour pro 3x/taye studio maple. Alesis strike en alesis strike multipad.

67Deadman

Waar speel je dan nu mee deadman? Ik zie de pd125x en pd105x en pd125xs waar ik nu ook mee speel. Ik vind het mooie ketels. Weg gemoffeld een kd140 bassdrum. Dat is een hele fijne bassdrum waar ik ook mee speel. Maar het oogt ook mooi en het oog wil ook wat. Je bent wel een linkspoot zo te zien want voor mij staat alles verkeerd ????

Ik blijf een td50 kv erg mooi vinden maar die prijs pfff. TD27 zou ik die dunnere crashes wel eens willen proberen. Het spreekt me wel aan dat die tegenwoordig dunner zijn.
Ik speel alweer een tijdje op de Yamaha

Ik voetbal met links maar schrijf rechts. Links is mijn sterkere been. Ook lekkerder voor de bassdrum Heb een tijdje met die opstelling gespeeld vooral ook omdat ik dan beter open handed kon spelen. Minder spanning op de armen dus minder last van mijn rechter rsi arm. Maar dan de rechtervoet op de hi hat is alsof je weer opnieuw moet beginnen. Wel weer een uitdaging.

alhambra

Grappig, ik speelde altijd open handed met hihat links en bass rechts maar heb nu deze verwisseld en speel dus niet meer open handed. Is wel hele omschakeling voor met name de hihat (been timing), maar ik merk dat mijn bass werk beter is op deze manier.
Merk dat ik nu ook wat makkeliiker syncopisch speel (voor zover ik dat doe).

O ik voetbal niet, maar deed dat met rechts en ik schrijf links, heleboel andere dingen kan ik dan weer met links en rechts (maar rechts vaak wat beter).
Taye addict: taye gokit 2x/taye tour pro 3x/taye studio maple. Alesis strike en alesis strike multipad.

chico

Deze app is er al een tijd maar werkt super:
Mute de vocals, drums, bass of gitaar met jou favoriete muziek en speel mee.

https://youtu.be/0PGnNIbH0zk

67Deadman

Grappig, ik speelde altijd open handed met hihat links en bass rechts maar heb nu deze verwisseld en speel dus niet meer open handed. Is wel hele omschakeling voor met name de hihat (been timing), maar ik merk dat mijn bass werk beter is op deze manier.
Merk dat ik nu ook wat makkeliiker syncopisch speel (voor zover ik dat doe).

O ik voetbal niet, maar deed dat met rechts en ik schrijf links, heleboel andere dingen kan ik dan weer met links en rechts (maar rechts vaak wat beter).
Ja, dat is hem. Been timing was het woord. Maar ben na een tijdje weer terug naar het "oude" vertrouwde gegaan. En ook de ride zo laag mogelijk gehangen zodat ik niet mijn arm steeds hoog hoef te houden als ik er op speel.