Goededag heren .
Hierbij even de stand van zaken : Vanavond heb ik de Triggera triggers teruggesteld naar één millimeter boven de bearing edge en dat heeft effect gesorteerd want nu werken ze prima , heb nog wel even wat zaken in de module moeten veranderen maar voor zover ik het nu kan bekijken komt het helemaal goed .
De meshheads goed strak en rondom gelijk aangespannen om een zo evenwichtig mogelijk trigger resultaat te verkrijgen .
Inmiddels heb ik door de jaren heen al zoveel geld in de kit gestoken dat ik dat er van zijn lang-zal-ze-leven niet voor terug zou krijgen als ik tot verkoop over zou gaan .
Maar dat is ook niet de bedoeling , het is een hobby en een hobby mag geld kosten .
De één gaat 3x per jaar met vakantie en de ander besteed een deel van zijn geld aan zijn drumset , niets mis mee lijkt me .
De volgende grote uitgave wordt ongetwijfeld de Pearl Mimic Pro module en dan kunnen de 2Box en de Roland TD-9 in de verkoop .
Zo blijf je lekker bezig met drummen en het upgraden naar beter .
@ drfill : Super mooie kit
, welke triggers heb jij gebruikt en welke modules zijn er op aangesloten ?
@ Stefan : Ben jij ook in het bezit van een meer dan standaard A-E set en welke ' ingrediënten ' heb jij tot je beschikking ?
Alvast bedankt voor de tips en suggesties iedereen , ik waardeer het zeer
.