Ik ben eigenlijk Roland een beetje beu, Ik wil wel is wat anders. Maar er zijn ook zoveel alternatieven tegenwoordig op de e-kit markt.(Naar mijn maatstaven iid duur maar tis & blijft een hobby dus ja...)En de Gen 16's staan wel hoog op de verlanglijst, temeer dat ik 't rubberen speelvlak van de e-cymbals & hihat maar niet lekker kan bespelen. Aan de andere kant zit ik nu ook weer met een Roland set die ik in 4 jaar zorgvuldig heb uit gebouwd. Dus misschien eerst is alleen de cymbalen vervangen, Daarna de module en daarna.. enz,enz.
Ik wordt er eigenlijk een beetje '
hotel-de-botel' van . Afijn; er moet wat te wensen zijn en laat ik het plezier in het drummen maar eerst weer is 'op de rit' zien te krijgen want dat houdt momenteel ook niet over. Eerlijk gezegd is dat misschien wel mijn grootse probleem en zoek ik de oplossing in ander materieel; iets wat ook niet werkt om de draad op te pakken , lijkt me.
Advies van derden is om het drummen is een week of 2 te laten voor wat het is. Alleen dat lukt me maar niet.. .
Ok; "back 2 the Topic.
Ik laat al dat nieuws over de nieuwe kits en modules over me heen komen en uitrazen en dan na verloop van tijd hoor /lees je is wat meer en objectiever meningen over die spullen, na een tijdje in gebruik bij de
consument drummers.