Ach ja mensen die woorden gebruiken die ze niet kunnen spellen neem ik überhaupt niet serieus, wat een kut forum is dit. Wees gegroet en tot niet weder ziens. Hef mijn account maar op klootzakken.
Beste Piebe, ik hoop dat je dit nog leest.
Op dit forum zitten allemaal (of voor een groot gedeelte toch) mensen die enigszins verstand van zaken hebben, of in ieder geval hier zijn om een en ander te leren van anderen. Wanneer er een mening wordt gevraagd wordt deze gegeven, positief én negatief, want ook van negatieve kritiek kun je veel leren.
Als je daar niet tegen kunt is dat jouw probleem, maar is het niet netjes om dat op anderen uit te kuren. Bovenstaande reactie is dan ook buiten alle perken.
Wij hanteren normaal fatsoenlijk abn, maar een spelvout hier en daar komt wel eens voor, ook daar hoef je niet ze over uit je slof te schieten.
Ik hoop dat je inziet dat mijn opmerking als opbouwende kritiek is bedoeld, niet om je onderuit te schoffelen. Wat mij betreft ben je nog steeds van harte welkom op dit forum, maar weet dat we eerlijk zijn (in ieder geval, het proberen te zijn).