Fijn dat je zo'n begripvolle vriendin hebt die je je eigen muziek kamer gunt en dat je die nog met spullen kan vullen ook maar je mist geloof ik mijn punt.
Ik volg vanaf de zijlijn nu al een tijd dit forum en a. verandert het steeds meer in een e-drum forum (niets mis mee uiteraard) en b. constateer ik in dat geheel een vreemde tendens.
Mensen zeuren en klagen over roland en yamaha. Te weinig innovatief, te duur, je betaalt alleen voor het merk.
Vervolgens kijken die mensen naar allerlei alternatieven die gelijk, of misschien wel beter zouden zijn dan de gevestigde merken (elke keer wordt er weer iets onder hoera geroep aangekondigd), om vervolgens modules weer terug te sturen want het valt toch tegen, te klagen als spullen laat of niet worden geleverd, vreemd opkijken wanneer zaken niet blijken te voldoen na ontvangst etc.
Even jou geval als voorbeeld. Die Jobeky kerel lijkt me een hobbyist die van zijn hobby zijn beroep probeert te maken. Het zou me niet verbazen als hij er ook nog eens een baan naast heeft oid. Als je daar dus mee in zee gaat weet je dat je niet alles hoeft te verwachten. Maar dan wel gaan mekkeren op een forum omdat je lang op je spullen moet wachten.
Bij de grote merken heb je je spullen opt tijd, je kan gebruik maken van een groot dealernetwerk en krijgt een betere garantie over het algemeen. Dat alles kost geld, maar het merendeel van de mensen schijnt dat niet te snappen.
Dus wordt er o.a. zoals in dit geval weer een trigger gekocht bij Jobeky om vervolgens te roepen dat hij niet vlug genoeg wordt geleverd. Had je zeg maar het drievoudige bij een gevestigd bedrijf betaald had je je trigger nu allang binnen gehad.
Vanuit dat oogpunt vind ik dat "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten".
Just my 2 cents. Niets persoonlijks.