** Foto's toegevoegd
*Drumkruk toegevoegd, was ik vergeten is alle hektiek.
Mensen,
Het is weer eens zo ver. Een of andere t*eringlijer vond het nodig om mijn autoruitje in te tikken en mijn spullen mee te nemen. Nou had ik gelukkig lang niet alles in de auto laten liggen maar het volgende is gestolen:
-22x20 Noble and Cooley bassdrum in sprakle green. Zat ik een Big Dogg hoes. Opvallend is dat de rechter bassdrumspur een beetje los zit.
-13X5,5 (of 5) DW snare, met woodhoops van ST-drums. Blank gelakt. Zat in Big Dogg drumhoes met daarin ook nog metronoompjes, veel notities (structuren van nummers), cowbell holder etc.
-10" Mapex Black Panter snare. Deze dus:
http://cachepe.zzounds.com/media/quality,85/p43848h-afe7f0e17b80e526cba71c3c633122ae.jpgVerder een boel hardware, eigenlijk alle hardware die ik heb.
-Tama iron cobra hihat stand (strap)
-Pearl Eleminator pedal, belt drive
-DW boomstand (met daaraan een tama cymbal holder en een tama multiklem + L-rod voor de tom).
-Pearl 2000 CH 2000 Cymbalarm. Deze zat gemonteerd op een TAMA double tom stand
-Pearl 1000 (denk ik) boomstand (een wat ouder type). Ook daaraan een multiklem plus L-rod voor een tom.
-Gibraltar 4606 double braced snare stand.
-Nog een crappy gemodificeerde drumkrukstand die diende als ophanging voor de sidesnare. Ook weer met een tama L-rod/multiklem combi (geïntegreerd).
-TOEVOEGING: TAMA 1st chair, zadel model, 4 poten. Is voor zo'n kruk niet fantastisch stabiel ivm wat speling op bepaalde punten.
Foto's:
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.usHopelijk willen jullie je oren en ogen open houden.
Enige gelukje is dat ik mijn vier toms en bekkentas wél uit de auto had gehaald.
Mocht je iets verdachts zien/horen/tegenkomen etc. Twijfel geen moment/voel je niet bezwaard en bel of mail me, desnoods om 4.00uur 's nachts.
Mail: willem4130 at hotmail.com
tel: +31 (0)6 10 57 13 85