Heb zondag de HK Lucas Nano 300 (bij de bax-shop) besteld. En heb hem vandaag binnengekregen. Een ik ben er super over te spreken! Geluidskwaliteit is super! Heb tot nu alleen mijn drumstel en mijn mobiel erop aan gesloten, maar zang en gitaar gaat geen probleem worden ga ik vanuit. Heb zelf ff 2 (zeer-oude maar goed werkende) philips speakertjes erop aangesloten, fantastisch! Mijn geluid in die speakers kan niet zo'n hard (als je hem te hard zet gaan deze kraken), maar sluit er dus een paar mooie speakers op aan en klaar!
Had eerst gewoon even mijn 15 watt (kl*te) versterker erop aangesloten (om te proberen), deed het eerst wel op die manier (van de philips dat je dus meerdere speakers hebt), later niet meer. Toen was het alleen 15 watt ding of alleen de Lucas. Mijn gitaarversterker is niet geschikt voor de drums dus heb dat niet geprobeerd. Maar dit werkt top!!
Ben super blij ermee (tot nu toe tenminste). En mijn hele vloer trilt (door de bass). Sorry buren hij gaat zo zachter!
Kortom super versterker, als je twijfelt gewoon doen. Kan me niet voorstellen dat je hier spijt van krijgt!
Bedankt Animal voor de tip!