Trick Pro1-V Bigfoot (Longboard) Double Pedal

Gestart door Rick, okt 05, 2012, 20:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

okt 05, 2012, 20:40 Last Edit: okt 05, 2012, 20:42 by Rick
Dit is meer een soort animo check, kijken of er interesse is. Hij hoeft niet echt de deur uit!

Aangeboden, Trick Pro1-V bigfoot pedaal. Made in the U.S.A.

Hij gaat de deur uit omdat ik het voor de stijlen die ik speel niet (meer) nodig heb, en er zit toch een boel geld in.

Het is een direct-drive pedaal met oneindig gebruiksgemak en instelmogelijkheden. Het is van lichtgewicht aluminium gemaakt, en uit zoveel mogelijk solide onderdelen. Het is het meest soepele pedaal wat ik ooit bespeeld heb, en toch heeft hij verrassend veel feel en souplesse voor een direct drive pedaal. Er zit veel meer in dan alleen snel!

Het pedaal bestaat uit twee volledig werkende single pedalen, waarvan er op het slavepedaal een driveshaft (met letterlijk nul komma nul speling!) kan worden aangesloten, die via een soort beater adapter op het "main" pedaal word aandesloten.

Het pedaal werkt met een inwendige compressieveer. Dit is effectiever, en speelt lichter dan een normale trekveer. Naast dat wanneer je beater terug komt, de veer hem ook weer naar voren duwt naar het nul punt. Bij sneller spel gaat dit je met name heel erg helpen!

Mijn vraagprijs is 800 euro.
Houd er rekening mee dat wanneer je dit pedaal wilt importeren uit de USA, met invoerbelasting en alles er op en er aan, dat je ruim 1200 euro kwijt bent.
Het pedaal is in top conditie. Het heeft wat gebruikssporen (wat kleine krasjes hier en daar), maar alle gebruikssporen zijn puur optisch en merk je niks van met spelen!

Het pedaal bevalt me nog erg goed, dus laag bieden heeft geen nut. Onderhandelen mag, uiteraard. Inruil van Speed Cobra dubbel, DW 5002 met afgehoekte cam, of DW 9002 bespreekbaar. Ook ben ik voor een leuke snare ook wel te porren.

Bij interesse, stuur me een mailtje. R.Porsius

dunDaan

 Ik snap 'm niet; wil je 'm nu wel, of wil je 'm nu niet kwijt 8)7 ??
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Rick

Ben er nog niet over uit! Het is een leuk pedaal, maar ik vind dat er teveel geld in zit. Bij een goed bod gaatie weg, zo niet houd ik em zelf lekker. Ik vind een DW 5002 of dergelijke ook prima spelen.

Joris

Pfff 800,- gaat me wel veel te ver, dan zou ik eerder een setje Axis A longboards kopen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe ze spelen, je woont zeker niet in het noorden?

Harre

Klik gewoon even z'n naam aan... ;)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Joris

Ja dat had ik kunnen doen, nou ja ver weg dus, ik had niet anders verwacht.  :P

Rick

Nu met gratis tas bij het pedaal! Hij is wel goed gebruikt maar werkt nog prima.

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rick


Ahum..


Tas was 100 euro nieuw, maakt de waarde drastisch anders ;) hehe

Rick

Pricedrop naar 700!

Omhoog