Is niet zo speciaal hoor. 2007 of 3007 serie ofzo. Geen Delite-niveau ofzo.
Wel speciaal:
Ik had van Heero een paar jaar geleden een Sonor Signature SY1407 messing snare overgenomen.
14"x7,25". Helaas was deze enorm zeldzame snare (ik weet van het bestaan van 5, en ik zit redelijk in het Sonor wereldje) onder handen genomen door Aramboo. Oftewel, het juweeltje was vernaggeld.
Het spanmechaniek was nagegoten in plastic, er waren sonor-logootjes in de spanbokken gegraveerd (seriously, WHY???), de badge was nagemaakt zoals wel vaker bij zijn Sonor Signature Frankensnares, en verder hadden ketel en hoops de nodige oxidatie en schaafplekken.
Zie hier:
Ik heb op ebay een parallel strainer gevonden, een badge, en een bedrijf de logo's op de lugs laten verwijderen en alle hardware opnieuw laten vermessingen, de ketel laten polijsten en van een laklaagje laten voorzien. Helaas raakten een paar kleine onderdelen bij het vermessingen kwijt en heb ik die weer op ebay moeten zoeken. Nu is hij eindelijk klaar:
Ik kan hem helaas niet houden, maar heb toch een klassieker gered. Nu zal hij gekocht worden door iemand die hem op zijn waarde en zeldzaamheid schat, waardoor hij waarschijnlijk mooi behouden blijft.