Ik heb nog 2 oude kicks staan (een premier en een aria). Ik heb ze een tijdje te koop staan gehad maar heb nu beslist dat ik er een experiment mee ga doen. (ik krijg ze toch niet verkocht) Ik ga beide kicks in ringen zagen en dan aan elkaar lijmen.
de kicks zijn 14"X22" (aria) en 16"X22" (premier) diep, ik ga er een kick van proberen te maken van 20"x22".
Ik heb nog niet gepland wanneer ik juist ga beginnen (zit nog met herexamens de komende weken) maar ik post hier al men plan om eventuele bedenkingen (over maten, werkwijze,..) te horen te krijgen waar ik zelf nog niet had over gedacht.
De problemen waar ik zelf al over had gedacht:
- Mijn gezond verstand zegt me dat het heel lastig wordt om de ringen mooi op elkaar te lijmen
- Mijn gezond verstand zegt me ook dat de klank mogelijk heel slecht gaat zijn doordat de kick uit verschillende ringen bestaat en dus de klank mogelijk niet goed doorgeeft.
- de gaten die in de kicks zitten van lugs en tom houder zal ik op één of andere manier moeten proberen buiten mijn werkterrein te houden.
als er nog opmerkingen of bedenkingen zijn hoor ik het graag.
(de kans is zéér klein dat ik het niet probeer, als iemand nog op de aria kit zou bieden gaat ze misschien weg maar anders gaat de zaag er waarschijnlijk in, het lijkt me een leuk experiment waar ik buiten mss wat lijm geen kosten meer aan heb)