Zo, 13 shows later (waarvan 12 met de cocktail) heb ik wat meer ervaring met spelen op de cocktail.
Het staan op mijn linkerbeen viel mij alles mee, gelukkig waren de meeste korte shows (25 min) en enkele wat langer (45 min) en genoeg tijd tussendoor om te rusten.
De Dimavery heeft zich erg goed gehouden. Beter dan ik had verwacht. Dit ondanks dat de set toch elke keer volledig wordt afgebroken, in een tas gestopt (welke op 1 hoek na niet dicht kan op het moment dat alles er in zit), vervoert naar de volgende show en weer opgebouwd worden. Opbouwen ging binnen 2 minuten, afbreken was binnen 1 minuut gedaan
Op zaterdagavond (8 shows achter de rug) heb ik de set even een algemene tuning moeten geven. Dit allemaal nog met de fabrieksvellen, met alleen een Aquarian Performer II als "bass" vel als vervanging en ik heb alleen maar complimenten gekregen over het geluid. De cocktail hebben we zelfs 2 keer volledig uitversterkt op het "hoofdpodium" waarbij de geluidsman het helemaal te gek vond.
Bevalt erg goed dus, de cocktail en zal mogelijk een vast onderdeel worden van Pyrates! . Er zijn opnames gemaakt van het geluid en ook diverse filmpjes. Zodra ik deze online zie ergens, zal ik ze hier posten.
Dus voor 241 euro (ex BTW) echt een leuk dingetje