Hier het vervolg........
na de eerste te zijn(was 1 maand weg) opgestuurd kwam de module terug van yamaha.
stond op werkbon; systeem gereset.
tja, dat had ik ook al 5 x gedaan en ook de medewerker Bax/verspuy te rotterdam.
dus, weer retour naar yamaha
deze keer 2 maanden weg. Kreeg ik van bax aftersales een email, dat de monteur van yamaha
nog steeds het probleem niet kan vinden. Module heb ik afgelopen vrijdag in rotterdam in mn
handen gehad, met de drummedewerker getest, heb zelfs een foto gezien dat mijn dtx 500 op een drumstel was aangesloten bij yamaha(kan die man niet drummen dan?) en we kwamen tot de conclusie (met aansluiten van pads
van yamaha die ze in de winkel hadden) dat t kreng het nog steeds niet doet!
dus WEER opgestuurd, met dringend verhaal van medewerker erbij, dat het nu wel eens opgelost
mag worden.
Hulde aan bax aftersales, met wie ik een continu email gesprek heb
maar
aan yamaha, die nog steeds niet snap wat er nu aan mankeert