show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

groovemaker

Godsamme jongens ;-) ......even on-topic!!  *D
If it's too Loud you're too old!

NathanR


Godsamme jongens ;-) ......even on-topic!!


Is dat nodig om je punt te maken?
Volgensmij niet.

Joris

Godsamme, gaat dat tegenwoordig al te ver, is dit een eo forum ofzo?

NathanR

Het is onrespectvol, en in dit geval ook totaal overbodig.
EO-forum of niet.

Stokmans

#504
okt 22, 2012, 12:44 Last Edit: okt 22, 2012, 12:44 by Stokmans
Je had waarschijnlijk een stuk meer bereikt als je personen die het schrijven een PB gestuurd had. Nu krijgen we waarschijnlijk een discussie waarmee jij uiteindelijk alleen maar bereikt dat iedereen je zo'n nare EO-rakker vindt en de rest de haren recht overeind heeft staan.

Laten we hier aub on-topic blijven en geen discussie voeren, en al helemaal niet hierover...

Anserini


Nog een cockpitview van mijn pearl......





Lekker in een aquarium. :P

Robert-Jan


Godsamme jongens ;-) ......even on-topic!!  *D


Laat dit soort dingen aan de mods over aub.

Allemaal weer ademhalen en...

Weer on topic  *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rascul

U vraagt, wij draaien. Zo stond hij er gisteravond bij, in de Winkel van Sinkel:


groovemaker

Mijn excuses voor mijn woordkeuze, zo bedoelde ik het niet..... ;)

If it's too Loud you're too old!

Hans


U vraagt, wij draaien. Zo stond hij er gisteravond bij, in de Winkel van Sinkel:




Kijk... Dan krijg ik direct zin om te spelen !

Animal baars


U vraagt, wij draaien. Zo stond hij er gisteravond bij, in de Winkel van Sinkel:




Een beetje rood (foto) maar wel lekkerrr! Wel enorme hihats (16"??) of is dat vertekening??

Rascul

Vertekening, zijn gewoon 14". Snare lijkt ook groot, is ook 14" :) Overigens zou ik graag nog een keer 16" hihats hebben, maar zo ver zijn we nog niet.

Paul

Mooi hoor Rascul! :Y
Wat voor bekkens hangen erbij?

Rascul

14" Masterwork Jazz Pointer hihat (oud model), 20,5" Istanbul Agop 25th Ann. Ride (links), 21" Istanbul Agop SE Jazz Ride (rechts), en 17" K Custom Hybrid Crash. Supertoffe dingen, maar vooral die 25th is echt in brons gegoten seks.

Paul

Dan vertekent het beeld dus niet dat er links ook een grote plaat hangt.  ;)

Technobeat


Mooie kit Rascul , en een erg gezellige lokatie zo te zien .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Joris

#516
okt 24, 2012, 23:21 Last Edit: okt 25, 2012, 08:56 by Paul


Uiteraard niet mijn kit, zat met een vriend die percussie aan het oefenen was en vond dit voor de verandering wel eens een uitdaging, beetje linkervoet training. Hi hat op 2 en 4 (met voet) en met bassdrum er partoontjes doorheen spelen is knap lastig als je rechts bent.

Pinstripe op snare is ook niet bepaald een succes  -O-

Kan iedereen die foto wel zien trouwens?

harmen 18

Wel zien, maar heel groot voor de helft, de andere helft door erheen te scrollen.

Volgens mij was het al wel tijd voor nieuwe vellen........

Joris

Ja een paar jaar geleden al denk ik, pinstripes kunnen jaren mee gaan.

Paul

Joris, ik heb je plaatje wat kleiner gemaakt. Als je "width=600" in de img-tags zet (dus [ img width=600] ) wordt het plaatje verkleind en kan je erop klikken om te vergroten.

Lijkt me inderdaad lastig spelen zo als rechtshandige. Wel een leuke oplossing om van die tom een "floortom" te maken met die lange stang.

Jelle

Blijft een erg mooie set, Rascul!  :)
Lignum, Kumu en Soprano zijn wat mij betreft de magic three hier! 

Slager

#521
nov 07, 2012, 09:36 Last Edit: nov 07, 2012, 09:36 by Slager




Eindelijk weer compleet opgesteld (op 1 overhead en de snare mic na), voor sommige misschien nog bekend uit een ver en vaag verleden  :P

Grootste upgrade van de afgelopen jaren is....de ruimte, nieuw huis in een andere stad  :P
Momenteel weinig in gebruik, voornamelijk door het mannetje van net iets meer dan een jaar oud wat in de kamer er recht onder slaapt, hoewel meneertje wel in slaapt valt als papa aan het spelen is.

Opnames kunnen jullie voorlopig wel vergeten, aangezien de pc die in dat rack staat helemaal niks meer doet en deze de komende tijd ook niet vervangen zal worden.

Specs: Pearl Masters MMX, 2x 20x16" basdrums, 10x8/12x10/14x12/16x14" toms, Pearl Masters MMX 14x6.5" Snare. Zildjian Z Custom 14" hi-hats, K/Z Custom 13" hi-hats, 21" Z Custom Megabell Ride, 12" Z Custom splash, 10" Avedis splash, 18" K Custom Fast crash, 19" A Custom crash, 18" Z Custom china,  Sabian 19" Neal Peart Signature Paragorn china.
Pearl Eliminators baspedalen met belts, Eliminator hi-hat, Eliminator remote hi-hat, eliminator met belt voor het jamblock (Latin percussion denk ik  :P ), Pearl Icon rack (curved) en het meerendeel van de booms zijn van Yamaha.

Sennheiser E604 tom mics, Rode NT5 overheads, AKG D112 basdrum mic en een Shure SM47 voor de snare...

Hopelijk doen de foto's het  :/

Animal baars

Zo, uitgebreid setje zeg! Heb je nog wel oude opnames van jezelf? Ben wel benieuwd.

En je foto's doen het :)

Slager

Nee, helaas geen oude opnames, die staan op dezelfde, niet werkende pc  :P

FoREVer


Nee, helaas geen oude opnames, die staan op dezelfde, niet werkende pc  :P


Mooi setje :)
-off topic-
is de pc gecrashed? Wat voor scherm.krijg je? of uberhaupt geen scherm? stuur anders maar ff in een pbtje (anders krijg je ruzie met de mods xd )misschien weet ik een oplossing als het nodig is :)
-ontopic-
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog