Bestelling Musicstore

Gestart door vandeflosch, feb 15, 2012, 15:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

vandeflosch

Ik heb een bestelling geplaatst op musicstore maar heb nog niet betaald.

Wordt de bestelling al verzonden voor dat er betaald is of niet?

En ik vind ook geen rekeningnummer waar ik op moet storten...

Ik heb al wel eens besteld bij musicstore maar ben vergeten hoe dat toen ging...

Wie kan me helpen? :)

Headshrinker

In mijn herinnering krijg je eerst een bestelbevestiging (inderdaad zonder betaalgegevens). Ietsje later komt dan een bericht met bankrekeningnummer etc. Pas als MusicStore jouw betaling heeft ontvangen, sturen ze jouw bestelling op.

vandeflosch

Die bestelbevestiging heb ik gekregen, nog geen bankrekeningnummer...

En de bestelling is gisteren geplaatst.

paQ

#3
feb 15, 2012, 15:14 Last Edit: feb 15, 2012, 15:15 by paQ
geen idee waarom je dit in Gear post ipv het winkelboard :?

>> winkels en online stores

Cornelis

Al gedacht aan een telefoontje naar de desbetreffende zaak, of een mail sturen?

Nlz


Al gedacht aan een telefoontje naar de desbetreffende zaak, of een mail sturen?

Nee joh! Dat is zo mainstream! Waarom zelf moeite doen als iemand anders dat net zo goed voor je kan doen?  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

beest1979

Als je online hebt besteld kan het een paar dagen duren eer ze een bevestiging sturen met een reknr.
Als je dan je betaling doet duurt het nog een dag of 2 eer zij jou geld hebben en dan ord het pas opgestuurd.
Je kan het beste even bellen dan krijg je meestal binnen een paar uurtjes u bevestiging met reknr.
dat gaat al een stukje sneller.

vandeflosch


geen idee waarom je dit in Gear post ipv het winkelboard :?

>> winkels en online stores


over het hoofd gezien, sorry !

vandeflosch


Als je online hebt besteld kan het een paar dagen duren eer ze een bevestiging sturen met een reknr.
Als je dan je betaling doet duurt het nog een dag of 2 eer zij jou geld hebben en dan ord het pas opgestuurd.
Je kan het beste even bellen dan krijg je meestal binnen een paar uurtjes u bevestiging met reknr.
dat gaat al een stukje sneller.


ik heb nu betaald, wordt de vooruitgang van mijn bestelling op mijn account gezet? wanneer hij verzonden wordt enz?

Headshrinker

Citaat
Op het moment van verzending ontvangt u een email met een trackingsnummer. Daarmee kunt u de verzending online volgen.

vandeflosch

ik heb het trackingsnummer maar ik zie niet waar ik dat online kan volgen :/ ?

paQ


mathieu

Die trackingnummers werken ook nooit he... Heb een bestelling bij Thomann.de inclusief tracking nummer van UPS, maar als ik t invoer krijg ik de melding dat de zending niet kan worden gevonden, terwijl het volgens thomann al verzonden is.

Jochem


Die trackingnummers werken ook nooit he... Heb een bestelling bij Thomann.de inclusief tracking nummer van UPS, maar als ik t invoer krijg ik de melding dat de zending niet kan worden gevonden, terwijl het volgens thomann al verzonden is.

Dat duurt even. Die nummers kloppen wel maar worden pas geactiveerd als ze verzonden zijn bij het postkantoor, in Duitsland in dit geval.

harmen 18

Sneller gaat het er toch niet van, denk ik dan.

Joris

Ik kan sowieso iedereen aanraden om even een paypal account aan te maken, zoveel makkelijker dan dat gekloot met die ibannummers enz.

Omhoog