Lijkt wel 2e hands

Gestart door Mad Devil, jan 10, 2018, 19:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Mad Devil

jan 10, 2018, 19:47 Last Edit: jan 10, 2018, 19:50 by Mad Devil
Bij Thomann een Danmark stickholder besteld.
Kosten incl. verz.kosten, 40 euro nog wat.

Ik schrok mij werkelijk waar het apelazerus, toen ik het uit de verpakking haalde.
Op de buis zat een oerlelijke sticker, die er heel rabberig uit zag, niet mooi uitgesneden was, en aan 1 zijde met zwarte Gaffer tape vast geplakt zit.
Andere hoekjes laten al los.
De onderzijde vertoond hele lelijke (ik vermoed van lijm) plekken en vlekken die uitgebeten zijn
En de onderzojde word bovendien ook nog eens met een tie-rip vastgehouden.









Ben benieuwd naar een reactie van de klantenservice van Thomann, waar ik het verhaal en deze foto's ook naar heb verstuurd.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Technobeat


Lijkt wel een  home made geval die al 10 jaar in gebruik is geweest :/  .

Heeft de vorige eigenaar niet toevallig de nieuwe gehouden en deze retour gestuurd ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Zou zo maar kunnen, maar ik denk niet dat het toevallig is. Het zegt ook iets over de controle van retouren. :/

Otje

40 Euro ?!! Das een stuk afgebroken tafelpoot man, of een drumrek dat doormidden is gebroken.

Mad Devil

Lijkt wel een  home made geval die al 10 jaar in gebruik is geweest :/  .

Heeft de vorige eigenaar niet toevallig de nieuwe gehouden en deze retour gestuurd ?
Dat heeft er alle schijn van ja
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

40 Euro ?!! Das een stuk afgebroken tafelpoot man, of een drumrek dat doormidden is gebroken.
Als hij voor 5 euro op de rommelmarkt zou liggen, zou ik er nog mijn neus voor ophalen.
Wat een spuuglelijk ding.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

drfill

ernstig gevalletje 'E' stock..  ben benieuwd wat thomann gaat zeggen ..  en die order pickers kunnen wel eens naar een cursus ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

De tie rap zet damar er zelf op ..ik andere dingen gezien van Danmar, en dat was niet veel beter. Zou me niks verbazen als de stikker ook zo uit de 'fabriek' komt.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

kaboemba

Ik zou zeggen dan mar niet  8)7  8)7

Mad Devil

ernstig gevalletje 'E' stock..  ben benieuwd wat thomann gaat zeggen ..  en die order pickers kunnen wel eens naar een cursus ..
3 x een mail gestuurd, waarvan ook met foto's.
Vanmiddag was ik het zat, en vroeg in een mail waarom ik nog steeds niets vernomen heb van Thomann.
Direct daarop wel een antwoord, met de strekking, we hebben het doorgestuurd naar het "klachtencentrum" geef het een paar dagen de tijd.
Ik heb maar teruggemailed of ze a.u.b. het geld willen terugstorten, en dat ik de stickholder terugstuur.
Ik ben daar klaar mee.
Get had netjes geweest als ze vanmorgen een mailtje gestuurd hadden dat het in behandeling was, en dat ik het artikel terug kon sturen, en er alles aan zouden doen om deze misverstand op te lossen.
Dan hoef ik niet 3 x een mail te sturen,  met hoe nu verder.
Nee,...dan ben ik er klaar mee.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

De tie rap zet damar er zelf op ..ik andere dingen gezien van Danmar, en dat was niet veel beter. Zou me niks verbazen als de stikker ook zo uit de 'fabriek' komt.
Op de foto's van de site, ziet het er erg solide en netjes uit, dan heb ik er wel een paar tientjes voor over, maar ik voel me nu belazerd.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Stokmans

Tussen je eerste en laatste bericht in dit topic zit 24 uur, als je dezelfde tijd tussen je eerste en laatste mail hebt zitten, had je ze misschien iets meer moeten gunnen voor een antwoord. En ja, het is wel netjes als ze direct een mail terugsturen dat ze hem in behandeling nemen, maar grote kans dat jouw mailtje niet het enige mailtje van die dag is geweest :)

kaboemba

Och je moest eens weten hoe ongeduldig mensen zijn.
Verkoop je iets via mp particulier krijg je mensen die het kopen geld overmaken en dezelfde dag vragen (zo niet eisen) of het verstuurd is.
Ik ben potdomme bax niet.

Stokmans

Ja, tss... Je staat toch al klaar met het ingepakte product om het direct te versturen als iemand alleen nog maar een bieding gedaan heeft?  :+

Mad Devil

Tussen je eerste en laatste bericht in dit topic zit 24 uur, als je dezelfde tijd tussen je eerste en laatste mail hebt zitten, had je ze misschien iets meer moeten gunnen voor een antwoord. En ja, het is wel netjes als ze direct een mail terugsturen dat ze hem in behandeling nemen, maar grote kans dat jouw mailtje niet het enige mailtje van die dag is geweest :)
Allereerst had ik 3 x een mail moeyen sturen, waarop uiteindelijk wèl gereageerd werd.Daarna werd verteld dat de klacht in behandeling was, en ik een paar dagen geduld moest hebben. Het had beter geweest in mijn ogen, als ze even direct contact met me hadden opgenomen, en daaron het èèn en ander hadden uitgelegd. Nu was ik pissed-off en kreeg geen reactie, waardoor de frustratie alleen maar opliep.
Ik ben echt gèèn azijnpisser, maar houd niet van onrecht.
Maar wat mij betreft mag deze topic op slot, want ik ben bang dat anders het verhaal helemaal uit zijn verband wordt getrokken, en dan blijf ik mij ook nog eens hier te moeten verdedigen, en dat wil ik niet steeds opnieuw.

Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Robert-Jan

Op de foto's van de site, ziet het er erg solide en netjes uit, dan heb ik er wel een paar tientjes voor over, maar ik voel me nu belazerd.
Ja snap ik, het ziet er niet uit. Maar wat ik zeg is dat het me niet zou verbazen dat het zo uit de danmar 'fabriek' komt. En niet eens een retourgeval/tweedehands.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Mad Devil

Tja,.....ik kon het merk niet. Weet niet wat ze zoal nog meer knutselen. Ik heb er i.i.g geen vertrouwen in, als dit de standaard is.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Hoefnix

Terugsturen en met een stukje pijp uit de garage en een beugeltje voor 3 euro een stickholder maken...

Mad Devil

Terugsturen en met een stukje pijp uit de garage en een beugeltje voor 3 euro een stickholder maken...
Ik moest aangeven in een mail of ik een nieuwe wilde, daar heb ik nee op geantwoord.
De oude hoef ik niet op te sturen, maar ik denk inderdaad dat ik de oude lelijke buis/pijp van de beugel schroef, en zelf even in de bouwmarkt een pvc pijp aanpas.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Technobeat

De oude hoef ik niet op te sturen
Nee , dat kan ik begrijpen :6  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog