Hit it Tube

Gestart door Hit it, okt 15, 2011, 12:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hit it

Sinds enkele maanden is er een Tube speciaal en alleen voor drummers. Hier vind je meer dan 800 drum video's. Natuurlijk vind je die ook terug op YouTube, alleen hebben wij ze al voor je 'gebundeld'.

Doel van de Hit it Tube is om een interactieve Tube te worden waar drummers WORLDWIDE* hun video's kunnen posten, zodat ze van elkaar kunnen leren.

Ken jij een te gekke groove of fill die je wilt delen met drummers WORLDWIDE? Maak er dan een lesvideo van (HD kwaliteit), waarbij je de groove of fill speelt zoals die uiteindelijk moet klinken, maar ook langzaam (eventueel met uitleg) zodat een andere drummer het kan leren.

Wie is de eerste???

http://www.hitittube.com  *HititTube wordt bekeken door drummers uit meer dan 90 landen!

tRow

#1
okt 15, 2011, 13:42 Last Edit: okt 15, 2011, 13:43 by tRow
ik denk  dat jullie voor de ze site hoge boetes kunnen krijgen, jullie halen zomaar filmpjes van youtube af, dat is copyright schending volgens mij.

Jochem

Wat tRow zegt, je mag yt filmpjes downloaden voor eigen gebruik maar niet om te verspreiden.

5150


ik denk  dat jullie voor de ze site hoge boetes kunnen krijgen, jullie halen zomaar filmpjes van youtube af, dat is copyright schending volgens mij.


:? En dit forum dan...? En al die andere fora-en socialmedia die vol staan met filmpjes van yt ?...men wil via yt aandacht, anders zet je het er niet op...en in de filmpjes zie je dat yt de bron is...alles waar rechten op zit wordt al geweerd door yt toch ?
***...in-between-drums...***

Jochem



:? En dit forum dan...? En al die andere fora-en socialmedia die vol staan met filmpjes van yt ?...men wil via yt aandacht, anders zet je het er niet op...en in de filmpjes zie je dat yt de bron is...alles waar rechten op zit wordt al geweerd door yt toch ?

Als je op een forum  een yt link plaatst word het altijd gelinkt naar yt. In dit geval zijn de filmpjes van yt gedownload en in een eigen mediaplayer gezet.

NathanR

Ik heb al eens geprobeerd daar op die HitItTube een video te uploaden, ging vrij moeizaam. En is uiteindelijk niet gelukt...

Stokmans

Mensen, laat HitIt lekker, als het tegen de regels in is, zijn er andere instanties die hun oordeel wel zullen vellen hierover.

Nijlpaard


Mensen, laat HitIt lekker, als het tegen de regels in is, zijn er andere instanties die hun oordeel wel zullen vellen hierover.


+1
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

tRow

Volgens mij is een forum ook bedoelt voor adviezen, maar goed.

Nijlpaard

Klopt maar niet per definitie voor ongevraagde
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR

Of het allemaal wel goedrecht is wat ze doen dat ik weet ik niet, en kan mij inderdaad ook niet veel schelen.

Maar wilde wel meedelen dat bij mij het uploaden heel moeizaam ging!

Rick

Ligt het aan mij of is die website offline? Er wordt bij mij een lege pagina geladen

Jochem

Bij mij doet hij het gewoon http://www.hitittube.com/

NathanR

Ik krijg ook een lege pagina, op Firefox

Jochem

Misschien eens overstappen naar chrome..

NathanR


Misschien eens overstappen naar chrome..


Nee. (:
Firefox vind ik een heeerlijke browser. Maar daar gaat dit topic niet over, dus ontopic weer :)

Nickk

Ik denk dat je alleen last zou kunnen krijgen met DVD Rips van youtube. Mensen die hun eigen materiaal uploaden op youtube geven in principe gewoon de vrijheid om van dat filmpje gebruik te maken.

Stokmans


Maar wilde wel meedelen dat bij mij het uploaden heel moeizaam ging!

Mijn reactie was ook niet voor bedoeld Nathan ;)

5150


Als je op een forum  een yt link plaatst word het altijd gelinkt naar yt. In dit geval zijn de filmpjes van yt gedownload en in een eigen mediaplayer gezet.


Kwist niet eens dat je van yt dingen kon downloaden.... :D....maar hoe dan ook, ik vind t een leuk initatief en tof dat je als ondernemer actief bent en een nieuw platform voor slagwerkers beat....eh...biedt !
***...in-between-drums...***

drum1964

Je kan alles van YT downloaden via free you tube to mp3 converter.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Jochem

Of Freemake Video Downloader dan kan je gewoon van elke site elke filmpje downloaden.

Technobeat


In ieder geval werkt Hit it tube bij mij prima op IE , en heb het inmiddels in de favorieten gezet .
Zolang het mag kijk ik geregeld , en als het niet meer mag ook (  :+ ) , nee dan ga ik braaf naar het volledig legale YouTube .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hit it

#22
nov 15, 2011, 11:08 Last Edit: nov 15, 2011, 11:14 by Hit it
Op vrijdag 18 november start de Hit it Webshop met een unieke actie: GUESS THE CRASH!

Het idee is gebaseerd op  'HET GELUID' van QMusic.

Op HititWebshop.nl kan je het geluid van een crash horen. Kandidaten kunnen raden (voor € 2,50) welke crash het is (Merk, inch, serie, type). De kandidaat die de crash raadt wint een geldprijs van minimaal € 250,-!
Uit alle inzendingen wordt per uur (van 10.00 uur tot 18.00 uur) 1 ingestuurde antwoord op de site geplaatst. Is het antwoord niet correct, dan wordt de geldprijs verhoogd met € 10,- net zolang totdat de crash geraden is.

Zodra de CRASH is geraden stopt het spel en kan er mogelijk een nieuw fragment worden aangeboden.

Genoemde bedragen zijn netto, Hit it zal zorgdragen voor de verplichte kansspelbelasting en dit rechtstreeks afhandelen met de belastingdienst. Winnaars ontvangen hun gewonnen geldprijs binnen maximaal 30 dagen per bank. Het totale prijzengeld zal nooit hoger zijn dan € 2.500,-


Jochem

Leuke actie!

Hit it

Thanx!

Omhoog