De Tunnel Music

Gestart door Harre, apr 20, 2013, 09:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Harre

Een winkel voor tweedehands spul met regelmatig nieuw aanbod:
http://www.tunnel-arnhem.nl/Tunnel_Music_webshop.php

Een mooi initiatief wat mij betreft  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar

lol....daar staat ook die Jordison snare voor €500 te koop!

Harre

*grin* Inderdaad. Die had ik nog niet eens zien staan...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar

Ik ga 'm gauw halen voor hij weg is, hij maakt mijn Lignum compleet!

Harre

Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Star


lol....daar staat ook die Jordison snare voor €500 te koop!


Ho ho wel met handtekening van meneer Jordison!
Dixon drums & hardware.

Stokmans

#6
apr 20, 2013, 11:09 Last Edit: apr 20, 2013, 11:18 by Stokmans
Edit: Even nuanceren...

Eens door de site heen geklikt (ik werk er vlakbij, rij er dagelijks bijna langs), maar het nodigt niet uit om eens langs te gaan.

NathanR

Ik ga bij het kopje 'aanbevelingen' bijna denken dat hij alles daar zelf heeft neergezet...

Groeten, N.

Nijlpaard

Wel knap dat hij het probeert. En die aanbevelingen, ach.


Het is net als de straatmuzikant die al wat kleingeld in zijn instrumentenkist gooit. Daar gooi je eerder wat in dan in een lege schijnt
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

patrick76

Ik heb er laatst nog een crash en een splash besteld.  Geen problemen met overkomstduur, betalen, enz.
Op speurders.nl heeft hij heel wat advertenties staan. Meer dan op zijn site.  Het is dan niet nieuw, maar rommel is het zeker niet.
Ps: bij aanbevelingen gebruikt hij wel de reacties op zijn email.  Ik zag mijn eigen reactie op de geleverde bekkens er ook tussen staan.
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

gorbatjovski

Bij deze nodig ik eenieder graag uit om eens langs te komen en zelf een beeld te vormen. Ik heb De Tunnel nu sinds twee maanden en de eerste opzet is het hebben van een webshop voor tweedehands drumspullen. Mijn bedrijfsruimte was eigenlijk bedoeld als een opslagruimte. De buitenkant van het pand ziet er inderdaad niet uitnodigend uit. Precies zoals ik dat ook voor ogen had.

Ik ben reuze benieuwd naar reacties, kritiek en op- of aanmerkingen van mensen die binnen zijn geweest.

PS; FF tussen ons; Die Joey Jordison snare wil ik eigenlijk niet kwijt

mvg
Gorba

www.tunnel-arnhem.nl

Robert-Jan

Commentaar van de moderator Hallo Gorbatjovski, welkom op dit forum.Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen... We hebben hier een streng beleid als het gaat om winkels /commerciele activiteiten /spam. Als drummer ben je hier van harte welkom, maar niet als 'eigenaar van een winkel' .. Posts die je maakt ter promotie van verkoop van je spullen zullen dan ook worden aangemerkt als spam en worden verwijderd.De topics over winkels zijn bedoeld voor reacties en opmerkingen van forumleden.Sorry dat ik er gelijk zo in kom, maar dan is het maar duidelijk ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Paintpro

@ Gorbatjovski: Een JJ Sig voor €500,- ga je ook niet snel kwijtraken. :S

drummermaarheeze

Ik vind het prima dat een ondernemer reageert op een topic dat gaat over zijn onderneming, is geen ordinaire reclame vind ik.
Een adviespuntje: als je een snare niet kwijt wilt, zet 'm dan ook niet te koop! Er een belachelijk prijskaartje aanhangen komt je geloofwaardigheid niet ten goede.

Harre


Ik vind het prima dat een ondernemer reageert op een topic dat gaat over zijn onderneming, is geen ordinaire reclame vind ik.

Dat is met andere woorden wat RJ probeert aan te geven, maar mijn idee :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Dries

''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Drum@ict


Omhoog