Yamaha DTXtreme IIS inclusief extra bekken, triggertube, koptelefoon en kruk

Gestart door EcoR, mrt 06, 2015, 10:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

EcoR

mrt 06, 2015, 10:42 Last Edit: mrt 06, 2015, 14:03 by EcoR
Met pijn in het hart bied ik mijn zeer complete Yamaha DTXtreme IIS aan, maar wegens tijdgebrek staat hij te verstoffen wat ik vreselijk zonde vind van zo'n mooie set.



DTXtreme IIs module
4 triple zone 10 inch toms (TP100)
1 triple zone 12 inch snare op losse snarestand (TP120SD)
1 triple zone 15 inch ride (PCY150S)
1 dual zone 13 inch crash (PCY130S)
1 mono 13 inch crash (PCY130)
RHH130 hihat op losse stand
Kick
Rack met alle klemmen en cymbalstands
1 extra triple zone crash (PCY135E), werkt als mono crash.
1 extra drum-tec trigger tube op een oude kapotte rototom-stand (krijg je er gratis bij) Ik zal van het weekend nog even betere foto's maken.



inclusief no-name koptelefoon, drumkruk, baspedaal en setje stokken.

DF-prijs 900 euro.

Uiteraard geheel werkend te zien en ook te bespelen, staat nog netjes opgesteld in de oefenruimte (Lisse) zoals op de foto.

1 minpuntje aan de module: de volumeknop voor de line-in (klein draaiwieltje aan de onderkant van de module) kraakt bij volume aanpassen. Aangezien ik altijd het volume op mijn telefoon/mp3-speler regel niet echt een probleem, maar wel zo netjes om te vermelden. Alle andere knoppen en sliders bovenop werken gewoon naar behoren.

Ik heb er ook nog een geprinte NL handleiding bij en wat extra kabels.

Nijlpaard

En in welke regio bevind zich de oefenruimte waarin al dit moois te bewonderen is [emoji6]
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

EcoR


En in welke regio bevind zich de oefenruimte waarin al dit moois te bewonderen is [emoji6]

Ach helemaal vergeten te vermelden. Hartje Bollenstreek, om de hoek bij de Keukenhof :)

Hans

Dat is een hele nette prijs mensen !!

EcoR

Kleine update: Nieuwe foto's hieronder met een duidelijke van de triggertube op standaard met ducttape (nog heel stabiel verder) en voor dezelfde vraagprijs (€900,-) krijg je er nu ook een Gibraltar Saddle Seat (9608-2T compact saddle seat met winkelwaarde van €129,- bij, zie foto; zo goed als nieuw). Ook doe ik er een lange jack-kabel bij om je telefoon/mp3-speler etc mee aan te sluiten, zodat je meteen helemaal compleet bent.

Nog steeds te bekijken/testen in Lisse.


EcoR

#5
apr 28, 2015, 17:14 Last Edit: apr 28, 2015, 20:35 by EcoR
Pricedrop naar €800,- voor de gehele set.

Edit 20:35
GERESERVEERD tot zondag 3 mei

paQ

sjesis jongens...  Hoe kan het nou dat dat ding nog niet verkocht is! 8)7

Technobeat


Had er Roland op gestaan was ie al 4x weggeweest :Y , vreemd . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

EcoR

Ik wil er met alle liefde een sticker van roland opdoen als dat zou helpen ;)

Inmiddels heeft degene afgezegd die zondag zou komen kijken dus hij staat niet meer gereserveerd...

drfill

tja..  contact-spray in volumeknop zodat gebreken 'opgelost' zijn  (werkt wel een tijd)
in titel adv 'electronisch drumstel' zetten..  het beste is elke vrijdag een nieuwe adv 'uploaden' op marktplaats
voor het weekend.. deze is al 'te oud' .. ja, ik hou dat ook altijd maar een paar weken vol,
maar just trying to help ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

EcoR

En jawel, hij is zojuist opgehaald. Deze mag dicht  :R

paQ

*O*

Omhoog