marijn (8) gaat drummer

Gestart door marijndrumt, apr 11, 2012, 14:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

marijndrumt

apr 11, 2012, 14:39 Last Edit: apr 11, 2012, 14:56 by marijndrumt
Onze Marijn gaat drummer. Hij wordt acht en heeft er zin in. Zijn vriendje is er mee gestopt omdat zijn mickeyMouse drumstel in het niets leek op de oefen kit op les.

Wat zal ik tweede hands voor hem kopen, hij is ongeveer 1.40 lang (als dat uitmaakt...)

Ik heb begrepen dat een gaasvel op de snare wel essentieel is maar verder...
En wat de prijs betreft, hoe minder hoe beter.


Heeft iemand ervaring met de HD1 van Roland?
groet
de vader



willem4130

Het zou ook mijn voorkeur hebben om een mesh head op de snare te hebben. Heb laatst nog voor iemand een td3 (Roland) voor iets meer dan 400 euro op de kop weten te tikken. En dat is mét mesh head. Voor 500 euro zou je een td3 of td6 wel moeten kunnen bemachtigen tweedehands.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat



marijndrumt

ok ok vel .... Een wit oppervlak zoals in deze advertentie. Is dat een meshhead? (ik ben meer van de basgitaren)

Jochem


ok ok vel .... Een wit oppervlak zoals in deze advertentie. Is dat een meshhead? (ik ben meer van de basgitaren)

Ja..

marijndrumt

Jochem,
dank je wel
Hannek

Technobeat


Martijndrumt , die laatste advertentie van de TD-3 is best het overwegen waard .
Mét een hihat cymbal en een snare voorzien van wit gaasvel .
De exstra pad links naast de module heeft denk ik nu de functie van sidesnare , maar kan desgewenst gebruikt gaan worden als 2e '' floortom '' .

Heeft Martijn al drumles , en zo ja welke drumset gebruiken ze in de drumstudio ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Murgen

#10
apr 18, 2012, 11:07 Last Edit: apr 28, 2012, 16:48 by Murgen
Bump ... ik heb net mijn TD3 te koop gezet. En laat ik nou ook een krukje en pedaal te koop hebben. Mijn dochter heeft gedrumd maar is een tijdje geleden gestopt. Mede daarom wat spulletjes over. Voordeel van een Roland is dat je het rack redelijk goed op maat kan stellen. Zie Aangeboden (Zolderopruiming).

Verkocht.
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Omhoog