Post hier foto's van je oefenruimte!

Gestart door Machiel, sep 15, 2011, 22:47

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Machiel

Zoals bekend!
Post hier de foto's van je oefenruimte. Maakt elkaar jaloers! (jaaaa toch)
Neem mij vooral niet te serieus.

Nickvm

Hier wat foto's van mijn oefenruimte,







Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Machiel

Wat een heerlijk hok! Ook leuk voor op de zaterdag avond ofniet?
Neem mij vooral niet te serieus.

Nlz

Van hoeveel kits terug zijn die foto's Nick? Is alweer ff geleden toch, die groene?  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nickvm


Van hoeveel kits terug zijn die foto's Nick? Is alweer ff geleden toch, die groene?  ;)


Dat was mijn vorige kit, Tama Silverstar.
Heb de S Classix nog geen week in huis :)
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Nlz

Ah, ik dacht dat er meer tussen hadden gezeten. Is ook nauwelijks bij te houden bij je  ;D
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nickvm


Ah, ik dacht dat er meer tussen hadden gezeten. Is ook nauwelijks bij te houden bij je  ;D


Valt nog mee dan he? ;)
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Anserini



En de andere kant:


ArcticLight


Vooral heel klein... en de ander kant van de ruimte wil je liever niet zien, haha. :P

Jochem

Klein, maar fijn =] Is het ook (redelijk)geluidsdicht?

Hans

@ NickVm : Man, daar zou ik een bed neerzetten !
@ Anserini : Mooie plek. Ik kan me alleen wel voorstellen dat je de ruimte snel met een bak galm hebt gevuld met die kale muren ?
@ ArcticLight : Nu ben ik alleen nog maar geïnteresseerd in de andere kant ! Wat heb je daar ? SM-studio ? een leeuw in een kooi ?

Comet




En de andere kant:




Ik doe een moord voor zo'n hok!!!!

ArcticLight


Klein, maar fijn =] Is het ook (redelijk)geluidsdicht?

Redelijk, maar dat was niet de opzet van het noppenschuim, die was vooral bedoelt om de galm enigszins nog wat te minderen, dat is wel redelijk gelukt. :)


@ ArcticLight : Nu ben ik alleen nog maar geïnteresseerd in de andere kant ! Wat heb je daar ? SM-studio ? een leeuw in een kooi ?

Haha, dat niet, maar echt mooi valt het niet te noemen. :P Ik zal binnenkort wel eens een foto schieten, zet ik meteen mijn kit weer eens op de foto. ;)

henkvanbekkum

mijn drum/muziek/darthok  ;D





en mijn zoontje bij mijn schoonzus thuis. :)



Anserini



@ Anserini : Mooie plek. Ik kan me alleen wel voorstellen dat je de ruimte snel met een bak galm hebt gevuld met die kale muren ?

Thanks! Daar was ik ook bang voor, maar het valt best mee. Het zou beter kunnen, maar het is niet storend.


Ik doe een moord voor zo'n hok!!!!
Doe maar niet!   :o :D

Jochem

@henkvanbekkum darthok  O.o, pijltje in je drumstel..

Paul

Ik heb de afgelopen weken hier kunnen repeteren:



Mijn drumstel staat er nog in de opslag, hopelijk kan ik er binnenkort nog wat opnames maken (als die zangeres nou eens iets laat horen...).

Nu repeteren we weer in de W2 in Den Bosch. Ook geen verkeerde ruimte, maar toch net iets minder (wel een Pearl Vision van anderhalf jaar oud):


Dries

Blijft een mooi setje, Paul!
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Hans

@paul, hey je hebt een bassdrum mic ? Welke heb je ?

Paul

Nee, dat is een SM58. Als test eens op de bassdrum gezet, maar daar komt zo weinig laag doorheen dat het beter werkt om in de AT2020 wat laag bij te EQ'en. De AT2020 staat tegenwoordig ook voor de drums i.p.v. erboven.

Technobeat

mijn zoontje bij mijn schoonzus thuis. :)





Aha , ook daar is het volop Drummen wat de klok slaat .  8)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

#21
nov 10, 2011, 12:16 Last Edit: nov 10, 2011, 12:26 by drfill
nog een idee : koop een kantoorunit.. 2e hands.. marktplaats..en zoek een standplaats..
nee : zoek een standplaats, ergens op een bedrijfs-terrein, en koop een kantoor-unit..
die van mij was 1500,- euro / transport 100 euro.. wat plamuur/verf 100 euro (voornamelijk
binnenkant) hoefde niets te isoleren -er woont niemand-  o ja, beugelslot 80 euro..
ik heb sinds kort electriciteit erin (licht)
.. ben er blij mee ! kan weer acoustisch oefenen (was nodig) en tevens lesgeven..
http://www.ekit.nl/shack/
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

paQ

kicke! :D


wel tikkeltje gewaagd, zo zielsalleen ergens in the middle of nowhere

Nlz

Briljant eenvoudige oplossing inderdaad!  :Y
Maar ik geloof toch niet dat ik mijn spulletjes in zo'n ding zou durven laten staan hier in Rotterdam.  :N
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


nog een idee : koop een kantoorunit.. 2e hands.. marktplaats..en zoek een standplaats..
nee : zoek een standplaats, ergens op een bedrijfs-terrein, en koop een kantoor-unit..
die van mij was 1500,- euro / transport 100 euro.. wat plamuur/verf 100 euro (voornamelijk
binnenkant) hoefde niets te isoleren -er woont niemand-  o ja, beugelslot 80 euro..
ik heb sinds kort electriciteit erin (licht)
.. ben er blij mee ! kan weer acoustisch oefenen (was nodig) en tevens lesgeven..
http://www.ekit.nl/shack/


Wel een mooie ruimte drFill , even een vraagje van mijn kant : Zijn de spullen eigenlijk verzekerd die in de unit staan ?
want het is helaas wel een vrij makelijke prooi voor het dievengilde om zo`n unit `s nachts met een bezoekje te vereren .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog