oude drumforum

Gestart door Rob, feb 18, 2012, 12:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rob

Er staat een schat aan info op het oude forum ,als ik daar op ben schakelt hij naar een minuut over naar het nieuwe forum. Kan hier iets aan gedaan worden , ik vind dit erg iritant

Rob

Nlz

Ik vrees van niet Rob, de beheerders van het oude forum waren toen het nog een flink actief forum was al zeer laks in onderhoud. Dat is dan ook de reden dat dit nieuwe forum opgezet is. Beiden worden door andere personen beheerd, en we waren hier dan ook verbaasd over het doorverwijzen deze kant op vanaf het oude forum.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR

Je kan zeker nog wel op het oude forum zitten hoor.
Bij Firefox naar Extra -> Opties -> Geavanceerd en dan kan je boven in stellen dat je browser eerst toestemming moet vragen om je door te schakelen.


Animal baars

Met chrome kan ik gewoon zo lang ik wil op drumforum.nl blijven kijken..

Wel is het denk nuttig om de beste informatie van het forum in de juiste topics onder te brengen. Dingen die Jelle over hout enzo heeft geschreven bijvoorbeeld. Dat is best waardevolle informatie voor een heleboel mensen!

Murgen

Oude forum is lek, steeds meer spam. Krijg je als je het niet bijhoudt. Ben druk, lastig, weinig tijd voor mijn hobby dus. Jammer. :(
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Rick

Ik kreeg laatst een berichtje van "Jos" of ik mijn signature wilde aanpassen, omdat die "ongepast" is... haha. Er staat alleen maar in dat we naar dit forum verhuisd zijn...

Robert-Jan

Seriously??

8)7
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Wat een fruitdruif zeg!  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick


Wat een fruitdruif zeg!  :+


Ja, inderdaad. Dat het ze dat na al die tijd al is opgevallen!

Robert-Jan

En dat dan ook als prioriteit ziet..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rick

Zelfbehoud, gezichtsverlies, enz...

:X

Harre


Ik kreeg laatst een berichtje van "Jos" of ik mijn signature wilde aanpassen, omdat die "ongepast" is... haha. Er staat alleen maar in dat we naar dit forum verhuisd zijn...

*lol* Feitelijk zou iedereen dus z'n handtekening even in moeten vullen of aan moeten passen daar...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Dribbel

hahahaha ...Done.... :)
Yamaha recording & sabian

Harre

Net op dat oranje ding m'n handtekening aangepast: Iedereen kent het kaartje 'Wij zijn verhuisd". Wij dus ook en we zitten op http://www.drum-forum.nl

En uiteraard wat reacties op eerdere berichten geplaatst...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Nickvm


Ik kreeg laatst een berichtje van "Jos" of ik mijn signature wilde aanpassen, omdat die "ongepast" is... haha. Er staat alleen maar in dat we naar dit forum verhuisd zijn...


Jij ook al?
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Omhoog