Gesloten topic

Gestart door Jor, jan 03, 2016, 18:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jor

Goedenavond,

Ik met al mijn goede bedoeling een topic gestart voor het posten van nieuwe gear. Blijkt er al een topic te zijn! Mijn als resultaat een slotje van mijn topic.

Nu zou ik dus graag in het juiste topic mijn foto willen posten, kan ik tot mijn spijt dit topic niet openen omdat ik waarschijnlijk niet genoeg rechten heb.

Waar kan ik nu mijn spam posten?  8)7

Groeten,
Jorim
 

Mart098

Hoi Jor,

Dat komt waarschijnlijk doordat je nog nie ggenoeg berichten hebt geplaatst. Volgens mij moet je minimaal 20 berichten hebben geplaatst, voordat je toegang hebt tot dat soort threads.

Correct me if I'm wrong!

Gr. Mart.
Stagg - Sabian - Meinl - Remo - Vic Firth

Technobeat

Nu zou ik dus graag in het juiste topic mijn foto willen posten, kan ik tot mijn spijt dit topic niet openen omdat ik waarschijnlijk niet genoeg rechten heb.

Waar kan ik nu mijn spam posten?  8)
Wij waarderen zeker je inzet en het willen showen van je nieuwe aankopen 8) .
Echter , die moeten worden gepost in het Chit-Chat gedeelte , en daartoe heb je pas toegang als je ( zoals Mart al zei ) minimaal 20 post in de andere topics hebt gepost .
Nog even geduld hebben dus .....
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Hoi Jor, Welkom :)

Ja sorry, ik heb er even geen rekening mee gehouden dat je daar niet bij kan, maar inderdaad, na de 20ste post gaat het off-topic board open.
Dat is een drempeltje omdat daar ook topics zijn die niet perse drum-gerelateerd zijn, maar dit wel een forum van (en voor) drummers is.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Vraag is dus eigenlijk of het nieuwe aankopen topic wel in off-topic thuis hoort.......Het is immers wel drumgerelateerd.....
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jor

Aah kijk, duidelijk! Er gaat straks dus nog een wereld voor mij open!  8)

Bedankt voor de reacties.

Technobeat


En ja hoor , Jor heeft zijn minimum van 20 posts gehaald en de wereld gaat voor hem open :)  , je bent nu : one of the guys :w .   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jor

En ja hoor , Jor heeft zijn minimum van 20 posts gehaald en de wereld gaat voor hem open :)  , je bent nu : one of the guys :w .   
Yeaaah!! Nu hoor ik erbij!  *O*  *O*

Omhoog