Negeer-lijst bepaalde forumleden

Gestart door Rick, dec 25, 2012, 23:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

Het klinkt misschien wat cru, maar ik zou heel graag bepaalde posts van een bepaald forumlid niet meer voorbij willen zien komen. Is hier geen "negeer" optie voor?

paQ


Rick


nopes


Het lijkt me wel een plan, op zich. Zou een berg discussies en nodeloze "ruzies" schelen.

paQ

heb dat nooit een goed plan gevonden eigenlijk....
daarbij ondersteunt deze versie die optie ook niet


Nlz

Gewoon overheen lezen Rick, en over een tijdje probeer je mijn posts weer te lezen, kijken of ze je dan minder op de zenuwen werken  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick


Gewoon overheen lezen Rick, en over een tijdje probeer je mijn posts weer te lezen, kijken of ze je dan minder op de zenuwen werken  ;)


Ja dat zal het zijn Nlz, haha!

Kn@pestaart

Goed plan! :)

Def-11

#7
mrt 02, 2013, 09:56 Last Edit: mrt 02, 2013, 10:37 by Def-11
Jemig; als dat al nodig is zijn we wel een beetje in de kleuterklas beland.... ;)

Hoefnix

Dan kan je beter even het forum niet lezen tot de boosheid wat afgezakt is.

willem4130

#9
mrt 02, 2013, 14:31 Last Edit: mrt 02, 2013, 14:32 by willem4130
Ook al was die optie er wel dan zou ik er nog op tegen zijn. Ook al benoem je nu niet om welk forumlid het gaat, na verloop van tijd komt dit toch naar voren zodra blijkt uit jouw posts dat je bepaalde posts niet hebt gelezen. Daarnaast verhoogt het ook de kans op redundantie, zeker als deze functie forum-breed kan worden gebruikt. Dat lijkt me niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het forum. Laat staan de gezelligheid...
Lekker overheen lezen als iets je niet bevalt. Leden die echt te ver gaan, beledigen en wat al niet meer, worden toch gecorrigeerd. Daar zijn de moderators voor.

Vind sowieso dat het de laatste tijd een beetje ontbreekt aan fatsoenlijke omgangsvormen. Naar mijn mening draagt de karma-functie hieraan bij. Tenminste, de waarde van het kunnen geven van negatieve karma zie ik niet. Positieve karma's heb ik geen moeite mee, kan alleen maar sfeer verhogend werken. Als ik zie dat ergens een negatieve karma is uitgedeeld krijg ik al snel de neiging om deze te neutraliseren. Daarnaast valt me op dat nieuwe leden snel het slachtoffer worden van zo'n karma-war omdat het wel eens voorkomt dat ze een post in het verkeerde topic zetten, vergeten een foto of filmpje toe te voegen e.d. Het incrowd gehalte is hartstikke leuk maar moet niet ten koste gaan van instroom van nieuwe leden. Dat kan nogal vijandig overkomen. Gun hen even tijd om overzicht en gevoel te krijgen hoe wij hier 'te werk gaan'.

My two cents. Gaan we nu weer over drums lullen?  :Y

Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Robert-Jan

Is het vandaag " laten we eens oude topics afstoffen dag? "

:+
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

harmen 18

Dit is toch al een hele tijd geleden afgesloten?

Iets met procenten, ronde planken, staarten.......


NathanR


Ook al was die optie er wel dan zou ik er nog op tegen zijn. Ook al benoem je nu niet om welk forumlid het gaat, na verloop van tijd komt dit toch naar voren zodra blijkt uit jouw posts dat je bepaalde posts niet hebt gelezen. Daarnaast verhoogt het ook de kans op redundantie, zeker als deze functie forum-breed kan worden gebruikt. Dat lijkt me niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het forum. Laat staan de gezelligheid...
Lekker overheen lezen als iets je niet bevalt. Leden die echt te ver gaan, beledigen en wat al niet meer, worden toch gecorrigeerd. Daar zijn de moderators voor.

Vind sowieso dat het de laatste tijd een beetje ontbreekt aan fatsoenlijke omgangsvormen. Naar mijn mening draagt de karma-functie hieraan bij. Tenminste, de waarde van het kunnen geven van negatieve karma zie ik niet. Positieve karma's heb ik geen moeite mee, kan alleen maar sfeer verhogend werken. Als ik zie dat ergens een negatieve karma is uitgedeeld krijg ik al snel de neiging om deze te neutraliseren. Daarnaast valt me op dat nieuwe leden snel het slachtoffer worden van zo'n karma-war omdat het wel eens voorkomt dat ze een post in het verkeerde topic zetten, vergeten een foto of filmpje toe te voegen e.d. Het incrowd gehalte is hartstikke leuk maar moet niet ten koste gaan van instroom van nieuwe leden. Dat kan nogal vijandig overkomen. Gun hen even tijd om overzicht en gevoel te krijgen hoe wij hier 'te werk gaan'.

My two cents. Gaan we nu weer over drums lullen?  :Y


Helemaal eens.
Een + karma voor jou ;) Haha!

Rick

#13
mrt 02, 2013, 23:12 Last Edit: mrt 02, 2013, 23:13 by Rick
Jongens dit topic is totaal niet meer relevant. Ik heb destijds dit geschreven omdat ik inderdaad overhoop lag met kn@pestaart, en dit was meer voor mij een oplossing toen om het voor de rest gezellig te houden. Wat mij betreft mag hier een heel groot slot op, en vervolgens niet meer aan denken. Iets met ouwe koeien en sloten (waar geen paard in zit!)

En die karmapunten mogen van mij inderdaad verdwijnen. Het is één groot manisch systeem. Aan de ene kant kan het me geen reet schelen wat er gebeurt, maar als je er één verliest wil je toch weten waarom. Net zoals dat er weer iemand op mn openingspost heeft zitten klikken. Reageer dan lekker waarom je het er niet mee eens bent, maar dat doet er verder ook niet toe.

Slotje aub!

Erik

Van de andere kant kan ik ook wel genieten van zo'n zinloze karma-war. :6 Gewoon allemaal niet te serieus nemen, dan komt het allemaal goed.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Def-11


Van de andere kant kan ik ook wel genieten van zo'n zinloze karma-war. :6 Gewoon allemaal niet te serieus nemen, dan komt het allemaal goed.



Ja da's makkelijk praten met een karma van 27..   :Y

drums97

Vooruit DEF-11 +1 voor jou  *O* :D
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Def-11


Vooruit DEF-11 +1 voor jou  *O* :D


Mijn dank is GROOT!  :+

Robert-Jan

Goed..tot zover de discussie over een negeer lijst.
We hebben er geen en er komt er geen..case closed.  :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog