creatievelingen?

Gestart door paQ, sep 17, 2011, 12:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Dries

Sorry, ben echt inspiratieloos en heb sinds 2 jaar niet meer uitgebreid gephotoshopt.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Karel1975


Een andere kleur of lettertype doet veel




Vind dit toch wel heel leuk (misschien de kleur van de letters veranderen).
maar verder helemaal goed. :D
Groeten Karel

Dezain

Ja, de letters zijn beetje onduidelijk. Het idee met snare en stokken vind ik leuk, maar de achtergrond lijkt net behang? Of ligt dat weer aan mij?  :-[
Experience is the name people give to their mistakes.

Karel1975

Dat vind ik juist weer speels :D
Groeten Karel

Dezain

Ja, kijk, dit bewijst dus maar dat iedereen zo z'n eigen smaak heeft. Gelukkig maar.  ;D
Experience is the name people give to their mistakes.

Paul


Zit nog even te kijken waar ik "het nieuwe" het beste kan plaatsen. Achtergrond wordt uiteraard transparant, zodat de fade die in de forumheader zit te zien blijft.



Ik heb ook even een poging gedaan, maar daar kwam niet zoveel zinnigs meer uit. Dus dan stem ik voor deze. Rustig, simpel en strak. Een slogan als 'het nieuwe drum-forum' hoeft wat mij betreft niet. Over een paar weken is de lol daar weer vanaf.

animal

+1
Die van BasV geniet ook mijn voorkeur.

Karel1975

Ik denk dat er eind deze week maar een polletje moet komen :D :D
Groeten Karel

NathanR


+1
Die van BasV geniet ook mijn voorkeur.


Mijne ook,
Sta helemaal achter de beargumentatie van Addicted

paQ

zijn er nog opzetjes in de maak? :)


Nijlpaard

Die van BasV kan ik niet evenaren laat staan beter doen dus mijn stem gaat naar die van Bas
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hoefnix



Nog eentje dan, kom maar op met jullie voorzetjes :)

Hoefnix

#62
sep 21, 2011, 15:37 Last Edit: sep 21, 2011, 15:47 by Hoefnix
Nog eentje :)



of


Hoefnix

't is niet zo druk vandaag, dus nog snel eentje gemaakt.
Keus genoeg.


Dribbel

Die eerste van BasV is wel wel een van de mooiste naar mijn bescheiden mening...a :Y
Yamaha recording & sabian

ArcticLight

Als ik t zo hoor is de 'strijd al gestreden'. :+

82keiko

Mijn stem gaat uit naar het tweede en derde voorstel van Hoefnix, misschien wel iets anders dan roze voor de letters;).
Maar ik stem in de eerste plaats voor het verschijnen van een poll  :P.

FoREVer

#67
sep 21, 2011, 17:34 Last Edit: sep 21, 2011, 17:45 by AEDrumsA7x
Sorry dubbelpost  :? :? 8)7
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

FoREVer



Dit wat? :? Het is een png afbeelding dus za het aanpassen aan de achtergrond waardoor hij vloeiend doorloopt.


kortom deze afbeelding heeft geen achtergrond  :Y
*)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

82keiko

Ik weet niet of jullie iets kunnen zien via de volgende link: https://dl-web.dropbox.com/get/Public/drum-forum.nl.jpg?w=73775aec  Nu ja, de eerste voorstellen van Hoefnix vind ik toch nog altijd meer geslaagd ;).

Hoefnix

En de allerlaatste die ik op weg naar huis bedacht :)
Op basis van het Gretsch logo, die kan je op allerlei dingen afdrukken en zelfs voor een eigen twitter kanaal gebruiken


Hoefnix

En nu geef ik het stokje over aan andere creatievelingen die nog even hun zaken durven te laten zien :)

Hoefnix


Mijn stem gaat uit naar het tweede en derde voorstel van Hoefnix, misschien wel iets anders dan roze voor de letters;).
Maar ik stem in de eerste plaats voor het verschijnen van een poll  :P.


Dank je, kleuren zijn natuurlijk makkelijk aan te passen. Dit zijn slechts snel uitgewerkte voorbeelden.

ArcticLight

Hoe gaan we precies stemmen? Aan het einde van de week een topic met een poll?

Lekker op dreef trouwens, Hoefnix. :P

Paintpro

Hier mijn bijdrage.


Omhoog