drumstel Sonor Lite Scandinavian Birch

Gestart door Ronald1968, sep 07, 2017, 12:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Ronald1968

Sonorlite Scandinavian Birch, complete drumset, een van de beste SONOR drumstellen ooit. Met pijn in mijn hart, doe ik mijn drumstel in de aanbieding, door tijdgebrek vanwege kids en drukke baan kom ik echt niet meer aan mijn hobby toe. Heeft de afgelopen 7 jaar ongebruikt in de koffers gezeten.

Kenners weten dat er aan een dergelijke set heel moeilijk aan is te komen. Eenmaal Scandi birch, altijd scandi birch, wat een ongelooooooofelijke sound. Het hout groeit in Scandinavie langzamer daardoor een prachtige structuur en klank eigenschappen. Als er al een Sonorlite te koop staat is die vaak binnen een dag weg, maar veel zijn er niet te koop, want wie doet nu een Sonorlite weg? (ik dus)

In bijna nieuwstaat, enkele hele kleine gebruiksporen, onlangs nog compleet gepoetst, want ik ben er heel zuinig op. Is niet op toernee geweest, dus weinig in en uit elkaar gehaald.


De set bestaat uit bass 22"x17", snare LD 547 14"x7,25", toms 12"x10", 13"x11" en staand 16"x17". Alle toms zijn voorzien van Remo Pin Stripes boven en Remo Ambassador Batters onder, snare heeft nog originele Sonor vellen. Alle originele hardware zoals afgebeeld wordt erbij geleverd, enkel de cymbalhouder met hengel op de bass is niet origineel. Tom houders op de bass met memory lock.
Bekkens: Avedis Zildjian hihat 14", 16" Avedis Zildjian Crash/ride 18"Avedis Zildjian Medium ride en een 20"Paiste 101 ride.
We doen er ook nog een complete harde kofferset bij voor alle shells, drumkruk met leuning, diverse spareparts, en een bekkentas.

Wordt alleen als COMPLETE verkocht, niet bieden op losse onderdelen. Moet even opnieuw bijgestemd worden, maar daar ontbreekt mij de tijd voor. Geen onzinbiedingen, dit is echt iets moois.

Vraagprijs 1800 euro.
Kan tegen een kleine meerprijs bezorgd worden.



















Ronald1968

Bovenstaande set is VERKOCHT. Niet meer reageren a.u.b.

Hammar


Robert-Jan

It wasnt me.. ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog