Ondertussen bij Pearl... Mimic pro module

Gestart door Robert-Jan, jun 24, 2016, 11:18

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Was de firma Sweetwater maar in Nederland gevestigd :')  .


https://www.sweetwater.com/store/detail/Mimic
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

yep..  Sweetwater wil wel leveren aan nederland..  maar had geen fedex shipping quote gevraagd,
want er komt dan ook nog btw, customs en invoerrechten bij .. (weet dit niet exact) maar veel te duur..  wacht wel op de messe..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Idd , misschien een paar maanden langer wachten maar i.v.m. garantie koop ik hem toch liever bij een Bax of Thomann dan in het verre Amerika .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

stefan

Voor hen die het interessant vinden:


Het spijt me, maar ik vind het er nogal "Mickey Mouse"-achtig uit zien. Als je kijkt hoe het touchscreen reageert op zijn vingers alleen al.. Waarom maken ze zoiets nou niet gewoon als een soort docking station voor een iPad oid?
En daarbij kan ik nou nog niet zeggen dat ik die samples in dat filmpje zo fantastisch vind, maar dat is natuurlijk persoonlijk. :Y  
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

drfill

dit klinkt al iets beter..   
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

#30
apr 02, 2017, 19:59 Last Edit: apr 02, 2017, 21:21 by Technobeat
Voor hen die het interessant vinden:


En daarbij kan ik nou nog niet zeggen dat ik die samples in dat filmpje zo fantastisch vind, maar dat is natuurlijk persoonlijk. :Y 
Het filmpje is van juni 2016  , wellicht is er inmiddels af-fabriek al een upgrade gedaan .
En vergelijk nu de Pearl samples eens met die van de top of the line van Roland , de TD-50 ...... , dan weet ik wel welke van de twee modules ik zou kopen en dat is niet de TD-50 :N  .
Maar goed , iedereen mag zijn eigen keuze maken natuurlijk :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hammar

Poei....! Dat klinkt veelbelovend!

Technobeat

Mmm , ik weet het niet , zelfs in Amerika kun je nog maar alleen een pre-oder plaatsen voor een Mimic Pro , er wordt daar nog steeds niet uitgeleverd :/  .

Troubles in paradise :?  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

wat ik ook vreemd vind..   is dat Steven Slate 5 vst ook nog steeds niet leverbaar is ..
deze sounds zitten in de mimic pro  (ok, wel met een eigen software engine) maar toch 'toevallig' ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

Ja maar goed..kijk naar de 2box, duurde enorm lang voordat die kwam, de 3 weten we ook nog niks over.
Alesis is er nu maar zou er ook eerder zijn en zo zijn er nog een stel..zo gaat het tegenwoordig.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


Men gaat eerst ' doorontwikkelen ' om het product met zo weinig mogelijk kinderziektes op de markt te brengen , is eigenlijk wel goed dus :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Mja doorontwikkelen..kijk een module ontwikkelen is stap 1..Die module in massaproduktie maken is stap 2 . Stap 1 en stap 2 zijn totaal verschillende dingen en voordat je stap 2 neemt wil je weten of er interesse is. Stap 1 hebben we gezien..nu is het wachten. ;-)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

Stap 1 hebben we gezien..nu is het wachten. ;-
Wachten op hoeveel interesse er is in deze module , hoe doe je dat ..... o.a. door pre-orders te laten plaatsen bij de grote ( online ) muziekwinkels in Amerika .
En dan door naar Europa .....  :')  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hammar


Otje

Niets dan lof over deze module, tot op heden. Is 't de nieuw standaard die als meetpunt dien voor al wat tot nu toe is of nog gaat komen  aan drummodules; Dan ist een mijlpaal.
Is die indruk juist of alleen nog maar een mening mijnerzijds? Revolutie of evolutie. Misschien binnenkort éen van ons als testpiloot/recensist.
 Zei ik "misschien", ...nou tis geen vraag van   'of éen van ons' maar 'wánnéer 1 van ons' zo'n high-tec module in z'n bezit heeft - denk ik.
Ik wacht met spanning af.

drfill

3 weken.. da's best snel..   voor sommigen een vroege st. nikolaas, denk..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

In de tekst wordt eind november als levertijd genoemd.

Technobeat

#42
sep 13, 2017, 18:33 Last Edit: sep 13, 2017, 18:36 by Technobeat
 *O*  *O*  *O*  *O*  , alleen al het feit dat hij nu ook in Europa ( en voor ons vrij dichtbij ) leverbaar wordt is al een reden om  :)  :)  :)  :) te worden ......

De prijs had ik al verwacht , exact gelijk aan een TD-50 module , met dit verschil dat er , naar mijn bescheiden mening , véél betere / échte samples in zitten .

Wie o wie van ons gaat de rest van het forum gruwelijk jaloers maken ?

+++ Lieferbar voraussichtlich ab Ende Oktober 2017 +++
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

De levertijd is in de tekst in de loop van de dag dan aangepast.



animal

Volgens de eigen website van sweetwater nog niet....... Maar ik vrees.https://www.sweetwater.com/store/detail/Mimicd4

kaboemba

Tja hmm ik wacht het maar af, volgens mij had Pearl eerder al veel ophef over hun e-producten.
Geloof niet dat dat erg goed is geland.

Technobeat


Zou zelf toch liever voor het Drum-Tec aanbod gaan i.v.m. garantie en kortere verzendingstraject .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Mmm , misschien vergis ik mij maar ik hoor in deze video van de Mimic weinig verschil tussen de diverse kits , OF het ligt aan de manier waarop de man speelt ?

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog