Vandaag op de Mac 2 kits geconfigureerd. De Tama Warlord en een Cube Beech. Over de laatste ben ik erg tevreden, voor de Tama moet ik nog een betere snare zoeken. De Supra die ik heb gekozen heeft teveel Ambiance.
De Cube Beech klinkt beter. Dit is de kit op papier (allemaal een kwestie van klikken en slepen en finetunen met de metertjes, erg eenvoudig en simpel):
Let op: cymbal 4 en tom 4 zijn niet aangesloten (want de hardware ontbreekt).
Grappig is dat de DDrum 3 en 4 drummers dit op de module van de 2-Box doen die qua opzet en instellen 100% compatibel is.
Daarna de nieuwe kit-module gekopieerd naar de 32 GB SD-kaart. Gewoon op de Mac. En toen de nieuwe kaart in de SD-extender geklikt, module aangezet en in een paar seconden stond daar mijn nieuwe setup. Maar dan met 32 GB flash in plaats van 4 GB flash. Samples, here I come.
Ik heb van de Cube Beech even alle geluiden vastgelegd. Mind you, de hihat moet ik nog ijken en de ketting nog ff inspuiten met siliconen-spray.
Format is *.caf ... ik hoop dat jullie ermee uit de voeten kunnen.http://www.vanvugt.org/pics/cubebeech.wav