Hoera Iron Cobra!!

Gestart door Jelle2000, feb 23, 2012, 14:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jelle2000

Hallo allemaal,

Ik ben Jelle en ben 11 jaar, en heb al 3 jaar les.
En speel met een  PDP FS.
Ik heb een tijdje met een dubbelbass pearl 902 gespeeld, maar die niet van mij....

Ik ben vanochtend met pa naar Feedback in Eindhoven gereden.
Ik wou namelijk al een tijdje zelf een dubbel baspedaal kopen.
Dus gingen we even een kijkje nemen.
Ik wou graag wat pedalen uitproberen.
Ik was er al snel uit dat ik de Iron Cobra het fijnste vond.
Dus hebben we er eentje gekocht.(voor mijn verjaardag) :)
We gingen naar huis en zette het ding in elkaar.
En dan....ROCKEN!!!!!! :6

Grtz.

Jelle2000

NathanR

Hey Jelle!

Welkom hier op het forum, hopelijk kan je nog wijzer worden uit dingen hier :)
Heb je vragen of opmerkingen, let goed op dat je het in het juiste topic zet, zodat er niet overbodige topics ontstaan.

Zoals dit topic bijvoorbeeld, we hebben een 'Voorsteltopic' voor! http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,54.msg17895.html#msg17895

Veel plezier met drummen verder :)


Eric

#2
feb 23, 2012, 19:39 Last Edit: feb 23, 2012, 19:41 by Eric
Veel plezier met je Tama Iron Cobra, Jelle2000! ;)

Oh en gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Black Page

Op je 8ste begonnen met drummen? Super! Ik wou dat mij dat was overkomen, dan was ik minstens zo goed als ......., zo niet beter geweest dan tja ... Uhhh. Ik probeer mijn zoontje van 6 aan het drummen te krijgen, maar dat wil nog niet echt lukken :(

Plaats eens een foto in het onderwerp (topic) "post je drumkit" (zo heet dat onderwerp geloof ik). Met je Iron Cobra!! en een link naar een filmpje op Youtube....

grt Rene

grohllebol


Op je 8ste begonnen met drummen? Super! Ik wou dat mij dat was overkomen, dan was ik minstens zo goed als ......., zo niet beter geweest dan tja ... Uhhh. Ik probeer mijn zoontje van 6 aan het drummen te krijgen, maar dat wil nog niet echt lukken :(

Plaats eens een foto in het onderwerp (topic) "post je drumkit" (zo heet dat onderwerp geloof ik). Met je Iron Cobra!! en een link naar een filmpje op Youtube....

grt Rene


Ha, ik ben op m'n 43-ste begonnen ;)


Hallo allemaal,

Ik ben Jelle en ben 11 jaar, en heb al 3 jaar les.

Ik was er al snel uit dat ik de Iron Cobra het fijnste vond.
Dus hebben we er eentje gekocht.(voor mijn verjaardag) :)
We gingen naar huis en zette het ding in elkaar.
En dan....ROCKEN!!!!!! :6

Grtz.

Jelle2000


Hoi Jelle, welkom op 't forum. Alsnog gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe pedaal :)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Headshrinker

Mooi verjaardagscadeau!

Ik heb zelf sinds kort ook een IJzeren Cobra. Super. De mijne is een enkel pedaal, want ik ben nog lang niet jarig en ook maar half zo goed in het voetenwerk.

ArcticLight

Ik ben jaloers! :P Op mijn elfde kreeg ik een doos met Lego ofzo haha.

Maar in ieder geval welkom op het forum, en nog gefeliciteerd met je verjaardag! :w

paQ

:)

En dan mag de rest in de daarvoor bestemde topics. ;)

Omhoog