Roland TD4K

Gestart door piebe, feb 15, 2012, 15:38

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

piebe

feb 15, 2012, 15:38 Last Edit: feb 15, 2012, 20:31 by piebe
Ik verkoop mijn TD4K omdat ik een akoestisch drumstel wil kopen. Om thuis te oefenen zonder geluidsoverlast te veroorzaken is deze e-kit ideaal en bovendien is de hardware oer en oerdegelijk zodat je van goede huize moet komen wil je hem stukslaan.

Voor 700 euro mag je hem ophalen en mijn klopper krijg je er bij.

Aangezien elke drummer weet hoe een roland TD4K eruit ziet heb ik geen foto geplaatst, maar  op verzoek kan ik zo even een plaatje schieten zodat je zelf ook kan zien dat alles nog werkt. Bovendien heb ik hem nog niet eens een jaar dus heb je nog minimaal een jaar fabrieksgarantie.

paQ


piebe


Nlz

Dat uhm... scheelt 49 euro? Lijkt mij eerlijk gezegd wat mager.

Tenzij je een klopper als deze bedoelt natuurlijk...
    :R
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Fibesman

Inderdaad :-(

piebe

#5
feb 15, 2012, 20:25 Last Edit: feb 15, 2012, 20:26 by piebe
Leuk die reacties van mensen die hem niet willen kopen, ik heb er 899 euro voor betaald en het ding is nog geen jaar oud, zo mager is dat niet.

piebe

Ik heb er 50 euro afgehaald en bied hem nu aan voor 700 euro.

Johan

Wat JIJ er voor betaald hebt is voor potentieele kopers niet belangrijk. En ik bedoel afschrijving van vijftig euro per jaar wil ik ook wel. :w :w :w

Jochem

70% van de nieuwprijs is een redelijk prijs. Komt neer op zo'n €630,-

piebe


Wat JIJ er voor betaald hebt is voor potentieele kopers niet belangrijk. En ik bedoel afschrijving van vijftig euro per jaar wil ik ook wel. :w :w :w

Ik bied hem aan voor 700 en heb 'm nog geen jaar, maar goed wellicht is dat inderdaad wat te duur. Doe een goed bod en wie weet kunnen we praten.

piebe


70% van de nieuwprijs is een redelijk prijs. Komt neer op zo'n €630,-

Ja daar zit wat in, maar dan loont het voor mij de moeite niet meer want dat is de inruilprijs.

Jochem


Ja daar zit wat in, maar dan loont het voor mij de moeite niet meer want dat is de inruilprijs.

Nou, opgelost 8)7

piebe

Waar bemoei je je eigenlijk mee, of wou je hem kopen?

Fibesman

Toevallig overweeg ik momenteel de aanschaf van een td4. Maar als ze nieuw te krijgen zijn voor 799  vind ik 600 nog aan de hoge kant voor een gebruikte eerlijk gezegt.

Sander?

ik denk dat 550-600 euro wel een redelijke prijs is voor zo'n apparaat.
...oh ik ben al voorzien btw...

piebe


Toevallig overweeg ik momenteel de aanschaf van een td4. Maar als ze nieuw te krijgen zijn voor 799  vind ik 600 nog aan de hoge kant voor een gebruikte eerlijk gezegt.

Dan moet je snel een nieuwe kopen nu het nog kan, want voor dat geld zet ik de mijne nog liever op zolder. :)

Robert-Jan

Commentaar van de moderator Ok..de discussie over de prijs lijkt me gevoerd nu..de meningen zijn duidelijk ..graag enkel nog reacties bij intresse tot koop..het blijft het advertentie board hier..dank..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

piebe

Dit zijn geen reacties meer maar puur intenties om de koop te verzieken want gezien mijn karma vindt men mij niet zo lief. Verwijder de advertentie maar in zijn geheel. Ik drijf geen handel met lieden die me zo bejegenen.

Overigens was de vraagprijs van 750 euro waar ik zowat om gelyncht ben het advies iemand die handelt in e-kits. 

Nlz

Ik ging eigenlijk niet meer op de thread reageren, maar kan het toch niet laten.
Het is heel simpel, wie goed doet, goed ontmoet. Als jij iedereen die een opmerking maakt over je vraagprijs gaat zitten 'minnen' kun je er op wachten dat het terug net zo gebeurt.
De opmerkingen zijn (naar ik aanneem, ik kan uiteindelijk alleen voor mezelf spreken natuurlijk) niet bedoeld om je te bashen, maar om je op de hoogte te brengen van een meer realistische vraagprijs, waardoor de kans groter is dat je je kit verkocht krijgt, waar het uiteindelijk om gaat met een advertentie.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog