ControlPad USB-MIDI Pad Controller

Gestart door piebe, okt 15, 2011, 17:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

piebe

Op alesis.com zag ik het volgende artikel:



De Pad Controller wordt geleverd met EZdrummer software en heeft geen eigen sounds on board. Dit lijkt mij een mooi product en veel goedkopere oplossing dan de SPD-SX.

Robert-Jan

Deze alesis is niet meer dan wat de naam zegt..een midi controller.
En dat doet hij goed..Als je puur opzoek bent naar een controller dan is het logisch dat je voor de veel goedkopere alesis kiest..de spd sx is echter zoveel meer dan alleen een midi controller dat het appels met verse apfelstrudel vergelijken is..met warme vanille saus. *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal


met verse apfelstrudel vergelijken is..met warme vanille saus. *O*


Gadzakke ...... da's lekker  :Y

piebe


de spd sx is echter zoveel meer dan alleen een midi controller dat het appels met verse apfelstrudel vergelijken is..met warme vanille saus. *O*

Vanillesaus is zo'n kleverig wit goedje waar sommige vrouwen beroepshalve emmers van naar binnen werken.  :O

Nee, maar ik weet dat die vergelijking niet helemaal op gaat Robert-Jan, doch wellicht is deze midi pad een goed alternatief voor mensen die de SPD-X wat te duur vinden en toch graag meer uit hun drumstel willen halen.

Robert-Jan

Ja dat begrijp ik, maar met de pad alleen kan je niets..er komen nog kosten bij , tenzij je al een goede laptop/computer audio hebt..en dan is de ez drummer software ook nog eens heel beperkt..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

Nu is er wel een goedkoper alternatief..
http://www.alesis.com/samplepad
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Ziet er goed uit. Jammer van de mono en max 14mb sample limitatie. Maar het is een goed begin. Benieuwd naar de verdere ontwikkeling.

Omhoog