DieCast hoops

Gestart door Animal baars, jan 30, 2012, 13:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

Ik ben op zoek naar een setje nette chromen diecast hoepels voor m'n snaredrum (14", 8 gaten)

Heb je wat liggen hoor ik het graag.

Qua prijs zat ik te denken aan een euro of 50. Maar als je ze voor minder op stuurt ben je welkom! Mocht je willen ruilen tegen mijn gebogen spanranden (Yamaha stage Custom snare) is dat ook mogelijk. Graag zelfs, ik blijf er toch alleen maar mee zitten.

dimi

Voor een ietsje meer dan 50 euro kan je ze nieuw bij st drums webshop bestellen.
Heb er net houten hoops besteld en na minder dan een week waren ze bij me, zeer tevreden over de service.

Animal baars

Heb er even naar gekeken maar ik kom dan nog op €76 excl. verzendkosten.. Per stuk zijn ze namelijk €38 ;)

Maar bedankt voor het kijken!

FoREVer


Heb er even naar gekeken maar ik kom dan nog op €76 excl. verzendkosten.. Per stuk zijn ze namelijk €38 ;)

Maar bedankt voor het kijken!


Dit moet je sowieso rekenen voor die cast hoops, die zijn nu eenmaal erg duur
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Animal baars

Maar niet als iemand ze tweedehands kwijt wil, dan betaal ik niet de nieuwprijs maar een deel daarvan. Ik zet hier geen vraag-advertentie neer als ik ze nieuw wil gaan kopen toch?! :+

FoREVer

Ja daar heb je een Punt ( +1 )

ik zal is rond vragen of iemand ze nog heeft..
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Headshrinker

Wat te denken van deze Thomann Millenium die-cast hoop?

(Ja, TS zoekt iets anders, nl. een setje, 8-gaats. Maar ik wilde er geen nieuw draadje voor punniken. Zie het als een 'bump'... én als oprechte interesse in een betaalbare die-cast hoop mijnerzijds.)

Animal baars

Alleen die hebben twee gaten te veel... Dus ik heb wel hele flexibele spanbouten nodig wil ik toch m'n snare kunnen stemmen ;)

Headshrinker

Dat weet ik, Animal baars. Misschien zijn die Millenium hoops ook wel verkrijgbaar in een 8-gaats uitvoering. De vraag is even of ze van goede kwaliteit zijn.

Nlz

Ze zijn duidelijk niet in een 8-gaats uitvoering te krijgen, als je bij de zoekopties links in beeld kiest voor fabrikant Millenium, en bij 'die cast hoops' 'yes' selecteert, komen alleen de 10-gaats 14" hoops naar boven drijven.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick

Wat voor snare heb je dan dat hij maar 8 lugs heeft? Een acrolite?

harmen 18

Zo bijzonder zijn 8 lugs op een snare toch niet? Ik kom ze vaker met 8 dan 10 tegen heb ik het idee.

Animal baars

Ik heb een gewone Yamaha stage Custom Advantage snaredrum. Heb de draagranden opnieuw laten aanzetten en hij klinkt prima :)

Ben nu met een kennis van mij aan het babbelen over woodhoops. Hij heeft nu een werkend maple prototype liggen en wil voor mij ook wel een setje gaan maken :D

Headshrinker

14" 8-gaats Tama die-cast hoop voor € 39: Woodbrass. Maar momenteel niet op voorraad; nog geen setje; minus verzendkosten...

Robert-Jan

Kuch..advertentie sectie.. :w
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Animal baars

Thnx RJ,

Bedankt voor het zoeken allemaal maar nogmaals: ik zoek geen nieuwe hoops, ben alleen benieuwd of iemand die cast hoops heeft liggen en daar vanaf wil. Dan ben ik namelijk geïnteresseerd.

Als ik nieuwe wil hebben ga ik zelf googelen of ik ze mee komen bij Thomann bestelling.

Jip

#16
mrt 06, 2012, 14:44 Last Edit: mrt 06, 2012, 14:47 by paQ
Commentaar van de forumbeheerder en tóch blijft dit een advertentie, geen discussietopic


Bedankt bij voorbaat  :) (en sorry nogmaals als ik dit niet op de juiste plek vraag, vond het zonde om een nieuwe thread te openen).

paQ

dicht op verzoek :)

Omhoog