Snare stand ervaringen

Gestart door Sander?, jan 09, 2012, 21:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Leon


:F


Mompelt iets met keuzes maken...2,5 maand verder..t is maar een snaredrumstand..bestel nou gewoon..


Ik ben toch zeker een nederlander en ga op zoek naar de goedkoopste adresjes? Met alle respect, maar ik ben een student die het moet hebben van een bijbaantje en kan ieder tientje dat ik bespaar goed gebruiken ;)

Jenslathouwers

ik ga een jazz kitje samenstellen met alle losse toms enzo dat ik nog heb liggen, ik heb een snare die ik hierbij wil gebruiken die 10" diep is, ik zoek dus een snarestand die relatief laag kan, iemand suggesties ?  *D
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

rtniels

Ik heb een 8' diepe snare in een Yamaha ss652 stand. Je kan de poten bijna volledig horizontaal zetten waardoor hij heel laag kan. Met mijn andere pearl en gibraltar stands lukt het niet.

Jenslathouwers

Bedankt niels!! Ga ik eens nakijken  8)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Paul

Om een oud topic weer eens nieuw leven in te blazen..

Ik wil misschien een Sonor SS-177 snarestand kopen, omdat die heel erg licht zijn en ik vermoed dat die prima voldoet voor mijn gebruik. Weet iemand of die traploos instelbaar is? Dat is namelijk nergens te vinden..

Jake

Ik heb er zo twee. Redelijk licht, niet duur maar niet traploos instelbaar. Best grote tanden ook...

Paul

Dankje! Dat is jammer.. Ik heb al een Gibraltar 4606, ook lekker licht maar ook niet traploos.
Dan zou de Yamaha SS-740 de volgende kandidaat zijn, maar die is weer een stuk duurder. Daar ga ik eens over nadenken..

Leon

Wil je persee traploos paul?

Paul

Ja, wel zo fijn. Of in ieder geval een hele fijne verdeling.

willem4130


Dankje! Dat is jammer.. Ik heb al een Gibraltar 4606, ook lekker licht maar ook niet traploos.



De 5606 is wel traploos. Wellicht ook een goede optie.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Paul

Hm, ook een optie. Zit er qua prijs tussenin, qua gewicht scheelt het ook niet veel (2.90 kg).

Rick


Hm, ook een optie. Zit er qua prijs tussenin, qua gewicht scheelt het ook niet veel (2.90 kg).


Er zijn ook mensen die zelf hardware onderdelen vervangen voor stukken aluminium buis. Ook wel slim, en als je handig bent zeker een goede oplossing.

http://www.pearldrummersforum.com/showthread.php?268000-Tiny-nesting-kit-with-aluminium-hardware

Omhoog