Snare stand ervaringen

Gestart door Sander?, jan 09, 2012, 21:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

En zometeen komt Musiqman nog even om te vertellen hoe goed de yamaha is..en dan weet je dus nog niks
8)7

Kom op man het is een snaredrum standaard..

Je gaat NU een standaard bestellen..ienenienemutte de S2000...begrepen? :6

Zo.

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Animal baars

Waarom niet voor een Tama HS700? :X

Leon

Thanks het wordt de 9300 : )

NathanR

Hahahaha Robert Jan, ik moest toch wel grinniken om je reactie.

Ben benieuwd naar je ervaringen Leon!

dunDaan

Ik heb ooit eens van een forumlid een Yamaha stand overgenomen omdat die 4 basket-armen had (ipv de gebruikelijke 3). Dat is superhandig als je een snare hebt met 10 lugs, want dan vallen die armpjes mooi tussen de lugs in. Met 3 armpjes zit je dan toch vaak te stoeien.
Wellicht iets om rekening mee te houden.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

musiqman

Bedankt he...

animal

#31
jun 18, 2012, 20:47 Last Edit: jun 18, 2012, 20:48 by animal
Trek het je niet persoonlijk aan, MusiqMan.

De reactie van RJ is wellicht grappig bedoeld, maar nuances en kwinkslagen komen met geschreven tekst  niet altijd goed over (weet ik uit ervaring  ;) ).
Is de reactie niet grappig bedoeld, dan is ie volgens mij met name gericht aan de topic-starter.

Extra karma of minder Karma voor de hier geplaatste reacties vind ik sowieso wat overdreven, dus daarom ben ik zo vrij geweest deze te nivileren.  :+

Harre

Ik kan de toon van RJ er wel uit halen en ik vermoed Musiqman ook wel, gezien de reactie :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

musiqman


animal

#34
jun 18, 2012, 21:02 Last Edit: jun 18, 2012, 21:11 by animal

Ik kan de toon van RJ er wel uit halen en ik vermoed Musiqman ook wel, gezien de reactie :)


Dat gold dan kennelijk niet voor een ander forumlid dan MusiqMan. :')

Robert-Jan


Thanks het wordt de 9300 : )


Missie geslaagd.. *O*




www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Leon

Bij Adams Drumworld zo'n 20 euro goedkoper dan bij Thomann, kan dit kloppen of zal ik beter even een belletje doen? https://secure.adams-music.com/shop/c/p/i/detail/?p=5F3E89D26A014DABAF71AF028353D68B&i=6F75A60929E4451EBF34B0D39807B27D

Niet op dit tijdstip natuurlijk 8)7

Joris

#37
jun 19, 2012, 01:56 Last Edit: jun 19, 2012, 01:58 by Joris
Screenshotje maken en bestellen maar, kan niet fout gaan lijkt me.

Er zijn trouwens wel vaker webshops goedkoper dan Thomann. Dwmusicstore is ook vaak goedkoper, maar duurt meestal wat langer voordat je je bestelling in huis hebt.  En ze hebben geen dw snarestanders, had al voor je gekeken  ;)

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Het blijft een geweldige emoticon, it really says it all!  :Y

Leon


Het blijft een geweldige emoticon, it really says it all!  :Y


Ik snap het niet?: (

Dries

''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Leon


:F


Ooh, Dwdrumstore die geen DW stands verkoopt.

Ik dacht dat het iets te maken had met de keuze van snarestand

Robert-Jan

 :F


Mompelt iets met keuzes maken...2,5 maand verder..t is maar een snaredrumstand..bestel nou gewoon..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dries


Ooh, Dwdrumstore die geen DW stands verkoopt.

Ik dacht dat het iets te maken had met de keuze van snarestand


Vooruit dan:

Weet je na weken twijfelen éindelijk wat je gaat kopen, lijkt er ook nog een discussie te ontketenen wáár je dat ding vandaan zal gaan halen...  8)7
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

animal

Precies, 10 punten voor Freggle  *O*

harmen 18

Ik wil de pret niet bederven (maar doe het toch  :6 ) maar dat zegt hij toch nergens?

Stokmans


:F


Mompelt iets met keuzes maken...2,5 maand verder..t is maar een snaredrumstand..bestel nou gewoon..


Als je al 2,5 maanden kan nadenken over de keuze, hoe groot is dan de noodzaak voor een nieuwe stand, denk ik dan :+

animal


Ik wil de pret niet bederven (maar doe het toch  :6 ) maar dat zegt hij toch nergens?


Wie zegt wat niet??

Paul

* ... En weer terug naar ervaringen met snarestands. :Y

Omhoog