Muziek zonder drumpartij

Gestart door Matthijs, apr 13, 2022, 15:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Matthijs

Hoi allemaal

Is heel lang geleden dat ik dit forum voor het laatst bezocht heb, dus goed mogelijk dat:
  • deze vraag hier niet thuis hoort
  • deze vraag al 274 keer gevraagd is
  • ik de forum zoekfunctie niet correct gebruikt heb

maar... Is er een handige plek of manier om ergens aan muziek te geraken waar de drumpartij uitgefilterd is?



Ik had ooit in een ver verleden toen ik nog wel eens illegaal wat downloadde (yep, I admit, it was me), een enorme berg aan "drumless songs" weten te bemachtigen. Volgens mij afkomstig van een of ander drum-spelletje voor de xbox ofzo. Was niet allemaal even fijne kwaliteit, maar overwegend leuk om af en toe op "mee" te spelen. Helaas ben ik ze ergens in het verleden bij overstap naar nieuwe hardware, kwijt geraakt  -O-

Ik heb ook al even op Google zitten zoeken en er lijkt best wel wat (legaal) beschikbaar te zijn. Zoals deze website bijvoorbeeld doet vermoeden. Echter, als ik me dan eenmaal geregistreerd heb en probeer iets te gaan downloaden, heb ik (natuurlijk, hoe kan het ook anders) een of ander premium account nodig...

Weet iemand een betere plek om aan drumloze muziek te komen?
Stijl maakt me niet zo gek veel uit (al luister ik op Spotify meer naar mijn "Metalen Testosteron Kneiter Lijst", dan naar mijn "Bloeddruk Verlagende Lijst")

67Deadman

Hallo,

You tube staat vol met drumless songs / tracks. Kan je er zo afhalen via een you tube downloader.


Succes

Omhoog