OFF-TOPIC toegang

Gestart door paQ, dec 02, 2011, 09:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

M.i.v. a.s. maandag komt er een minimaal postaantal van 20 te hangen aan toegang tot het board OFF-TOPIC.
(gelijk aan de karmadrempel)

Nieuwe leden die van plan zijn actief te blijven/worden, hebben dat in een wip behaald. Leden die alleen maar lezen hebben toch weinig aan OFF-TOPIC.


FYI:
Op het moment van deze post zijn er maar enkele leden die zweven tussen bijvoorbeeld 10 en 20 posts.
Een groot deel heeft minder dan 10 (nieuw of lezers/leechers)
De rest zit erboven.


Johan

oeps ,nog 3 te gaan. maar eerlijk gezegt ook niet echt geintreseert in off topic. :w :w

Machiel

vind ik een goede!
Neem mij vooral niet te serieus.

FoREVer

dat vind ik goed bedacht PaQ, mede omdat het forum dan actief zal blijven  *D
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Nickk

Ik ben dus zo'n lezer. Maar ik zal proberen wat meer mijn mening te gaan geven dan ;)
Kijken of ik ook wat toe kan voegen.

grohllebol

Op zich jammer, want ik ben zelf niet zo'n actieve poster, maar vind off topic juist wel leuk om te browsen. Is meestal het eerste wat ik bekijk :)

Maar goed, ff wat meer posten dus :)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Dribbel

Tja bij deze dus.... *O*
Yamaha recording & sabian

Marty-B

Oke ik heb nu dus geen toegang tot het OFF-topic gedeelte, als ik nu eenmalig 20 post doe wel? Of is het per maand/jaar?

Wat is de gedachte achter dit idee? Dat niet iedereen zomaar alles kan lezen?

Groet martijn

paQ

Als je post-count 20 bereikt krijg je er automatisch toegang tot.
Het idee is dat ook op echt drumgebied leden actief worden / blijven / zijn, ipv alleen maar onzin te posten in Off-topic ;)


Marty-B

oke duidelijk!

thanks

JordyMin

can't wait >_< :p

Anserini

Ik merk het...

Nijlpaard

Tja, wie weet post ie ook nog wat nuttigs alstie eenmaal toegang heeft :-)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hans


Tja, wie weet post ie ook nog wat nuttigs alstie eenmaal toegang heeft :-)

YES ! He's Back !!

Nijlpaard

It's nice to be missed ;-)

Geniet nog alle dagen van de Ming Hans. Hij is ook al een paar keer mee op pad geweest. Blijft toch een leuke eye-catcher :-)

Enige verandering is een ps3 op de bass.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dribbel

Welkom terug Nijlpaard *O*
Yamaha recording & sabian

Technobeat


Idd , altijd leuk om een oud gediende weer bij onze '' drumforumfamlie '' te kunnen herverwelkomen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog