Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Geischa

o.k. ik ben benieuwd naar het resultaat, Pearl vond ik wat tegenstrijdig...

Dries


o.k. ik ben benieuwd naar het resultaat, Pearl vond ik wat tegenstrijdig...


In welk opzicht?
T.o.v. de juwelier?
Ik kreeg namelijk van verschillende Pearl-medewerkers hetzelfde advies, namelijk Trick Drumpolish.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Geischa

Pearl Europa ja, VS zegt wat anders.. Trick is niet te leveren hier (erg jammer, zeker gezien de pedalen)

Dries


Pearl Europa ja, VS zegt wat anders.. Trick is niet te leveren hier (erg jammer, zeker gezien de pedalen)

Op het PDF adviseren ze een of ander mild reinigingsmiddel dat ook voor kunststoffen gebruikt kan worden. Ook dit is niet in Europa leverbaar.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Geischa

Precies, beetje jammer....

Rick


Trick is niet te leveren hier (erg jammer, zeker gezien de pedalen)


Inderdaad, erg mooi en soepel die pedalen!

Technobeat


Freggle , als je de set zo grondig onder handen gaat nemen , is het dan geen optie om een paar hele dunnen stoffen handschoentjes te dragen ?
Hiermee voorkom je dat er weer nieuwe vingerafdrukken op je pas gepoeste werk komen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Dries


Freggle , als je de set zo grondig onder handen gaat nemen , is het dan geen optie om een paar hele dunnen stoffen handschoentjes te dragen ?
Hiermee voorkom je dat er weer nieuwe vingerafdrukken op je pas gepoeste werk komen .


Die ga ik inderdaad aanschaffen, ik raak niets meer aan wat ik gepoetst heb.
Ik pak alles vast met doeken.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Stokmans


Pearl Europa ja, VS zegt wat anders.. Trick is niet te leveren hier (erg jammer, zeker gezien de pedalen)


Verrassend, want de pedalen heb ik hier wel eens gezien en bespeeld bij iemand thuis! Hou helemaal niet van direct drive pedalen, maar deze waren verrassend fijn!

Rick


Verrassend, want de pedalen heb ik hier wel eens gezien en bespeeld bij iemand thuis! Hou helemaal niet van direct drive pedalen, maar deze waren verrassend fijn!


Ik heb ook een paar thuis, en ik weet dat er in Ede nog een paar staat. Op het Pearl Drummers Forum is ook een jongen uit Amsterdam met een Trick pedaal. Er zijn er dus wel een paar in Nederland, maar niet heel veel.

Stokmans

Maar schijnbaar kan je de trick spullen dus wel gewoon kopen ergens. Enneh, desnoods googlen en over laten komen uit het buitenland toch?

animal


@Animal:
Ik heb even gekeken, maar het kunstlicht op mijn kamer is te beperkt om een objectief oordeel te vellen. De floortombrackets zijn ook wat dof door vingerafdrukken, maar zien er iets beter uit.
Ik zal het resultaat hier posten wanneer ik alles heb schoongemaakt.
Kan even duren..


De brackets zouden met een droge doek er zo weer als nieuw uit moeten zien, dit vanwege het simpele feit dat ze een stuk nieuwer zijn dan de lugs.

Dries


De brackets zouden met een droge doek er zo weer als nieuw uit moeten zien, dit vanwege het simpele feit dat ze een stuk nieuwer zijn dan de lugs.


Vanwege een vandaag overleden brommer (hard toe aan blokrevisie, ben al bezig met demonteren) zullen de poetsactiviteiten even stil liggen. Ik beloof buitenfoto's wanneer het klaar is.
Het weer moet natuurlijk wel meewerken.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Rob



Hier mijn kit, Odery privilege in de maten 8,10,12,14, gretsch new classic snare, en Zildjian k serie bekkens

Anserini

Very nice!

Hammar




Hier mijn kit, Odery privilege in de maten 8,10,12,14, gretsch new classic snare, en Zildjian k serie bekkens


Mooi blond!

richard

#166
sep 24, 2011, 16:40 Last Edit: sep 24, 2011, 16:43 by richard
Yamaha Oak Custom X 22x20 kick drum, 12x6" tom, 16x15" floor tom in black sparkle.

Fibes maple 14x8" snare
Yamaha hardware
DW 5000 twin pedal
Amedia cymbals uit de Vigor Rock serie (14" hi-hat, 18" & 20" crash, 22" ride, 18" china)

Pearl roadster kruk
Kleed :)


Leon

Vet! dat is in Hedon toch?

Loper Boh

Ach weet je,  ik ben niet bang.  Laat jullie kritieken maar horen...


De kit:  DDrum D2, uitgebreid met 12" Mapex V tom.
Inmiddels een klein tikkie achterhaald: ik speelmet Paiste Rude 1000 14" hi-hats,
Paiste 502 14"crash, Paiste 502 16" crash, Paiste Alpha 16"crash, Zildjian SCimitar 20"ride en

Mijn mooiste crash: Paiste Sound Formula 18".
De Mapex tom heb ik zelfopnieuw bekleed: zo zag-ie er oorspronkelijk uit:


Barst maar los (klote kit, ga je geld terughalen, Mag ik er ook eens op spelen enz.....)
Bronze is beautiful...

Nijlpaard

Ik heb maar 1 kritiekpuntje eigenlijk

Waarom heb je de mapex tom gelijk gemaakt aan de rest van de kit en niet andersom ? ;-)

Verder is het een mooie complete set en als jij er je ding op kan doen is het toch prima.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

richard


Vet! dat is in Hedon toch?


Nee, 700km verderop ;)

harmen 18

Het was mij niet opgevallen dat het een andere was, dat blauw vindt ik toch wel wat hebben.


creatieve klem op die blauwe tom.....


Je kit ziet er leuk uit zeker met die drie racktom's

Rick

Mijn huidige kit:













Was erg enthousiast met het nemen van de foto's haha!

Rick

En mijn huidige snares:



Ruud

Mooie kit hoor, en snares natuurlijk ook! Had die Brady zelf wat compacter opgesteld, maar dat is natuurlijk ieder voor zich ;)
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

Omhoog