Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz


Die saxofoon (schoon ding trouwens) is dan ook van de saxofoniste.

Een mooi ding is het zeker! Heel vet, die matte afwerking! Heeft zo eigenlijk wel iets steampunk-achtigs!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Air Piet


Mijn oefenhok thuis is een vuile stoffige kelder met oude, lelijke gordijnen tegen de wanden en veel rommel ;) Het eerder een oord van lichte zeden dan een oefenruimte. Ik zal er wel eens een foto van trekken en in het juiste topic posten.


+1 :+

FeltMi


Een mooi ding is het zeker! Heel vet, die matte afwerking! Heeft zo eigenlijk wel iets steampunk-achtigs!

Call me crazy, maar als die sax geen Selmer Reference 36 óf 54 is... Erg mooi (en kostbaar) instrument, lekkere warme klank. En ja, dat ie d'r ook nog 'ns vet uitziet, waren we het al over eens. Zo eentje wil ik ook nog wel 'ns...
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

tLAB

Heb een te gekke gig gehad afgelopen weekend met Ming's Pretty Heroes ondanks dat het stervens koud was! Haha!

http://www.youtube.com/watch?v=zqpMXWzziBc

Ik ben de laatste tijd ook bezig geweest met mijn eigen projectje genaamd tLAB

Enjoy/Share/Like:

Facebook
Bandcamp

En aangezien het een een show je kit topic is, hier wat foto's van shoot met een hele goede vriend van me!

Touché Collective shoot

Specs van de kit:

Ludwig Classic Maple 2009

20"x14"
12"x8"
14"x14"
14"x5"

Gretsch New Classic 13"x7" snare

14" Istanbul Agop regular hihats
18" K dark thin crash
20" A uit de jaren '60

NathanR

Wauw! Mooie kit!

Technobeat


Idd mooie set tlAB , echt een jaren 60 uitstraling ala Beatles , gaaf .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

dikkeminne

hierbij mijn kitjes.
beiden zijn gretsch new classic. sound is geweldig en makkelijk te stemmen.
enjoy

http://www.mijnalbum.nl/Album=QGLSX3M6

greetz dikkeminne

harmen 18

Mooi hoor.

Cadeson snare?

jamsmurf

Dat blinkt je tegemoet. Mooi!

DrumDrum


Mooie uitgebreide en  *D kit .

drumlarsos

holy shit! twee new classics!!! lekker hoor
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

dikkeminne

@ harmen 18

idd cadeson snare met 2 mm aluminium shell. ding klinkt echt goed voor een lage prijs. heb een ultra cast gehoord, maar vind de mijne strakker klinken. ieder zijn eigen haha.

alles is trouwens ingepakt in GEWA SPS bags behalve de cymbals. had eerst hardcases maar die zijn niet gevoerd van binnen. wil niet dat de boel beschadigd.

Kan een ieder die het zich kan veroorloven een new classic aanraden. Ken geen merk met een mooiere ophanging. Dingen klinken echt goed.
sorry beetje gretsch fan haha

FoREVer

Heel wat updates







Sonor force 1001
20" Bassdrum [ Evans Emad Onyx en Remo powerstroke 3 ebony Reso met Kickport ]
10" Tom [Evans EC2 Coated en Remo Emperor Reso]
12" Tom *Buiten Gebruik* [Remo emperor en Sonor Reso
14" Floortom [Evans EC1 Coated en Remo emperor reso]
14" Stalen Snare *buiten gebruik* [Evans EC Reverse Dot en Evans Hazy 300 reso]

14" Mapex Meridian Birch Snare [ Evans Genera Dry en Evans hazy 300 Reso]

Bekkens:
Paiste
14" Medium Crash Alpha
16" Crash/Ride Rude

Zildjian
20" ZBT ride ( mooie bell maar geen super sound word wel vervangen maar niet snel )

Stagg
14" SH hihat ( mooie klank )

Verder gebruik ik Promark stokken en Pearl p90 Pedalen en Samson Q1U voor drums ( redelijk goed bij juiste instelling)

Ben 16 jaar heb alles zelf moeten financieren en dan vind ik dit toch een goede kit
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jeroenov

Ziet dr goed uit!

Kun je wel goed bij die stokken komen in die houder, als je dr een verliest?
Lijkt mij dat je dan redelijk ver moet reiken?
Zelf heb ik die houder aan mn hihat zitten.

MarcOow

#664
dec 29, 2011, 16:43 Last Edit: dec 29, 2011, 19:47 by MarcOow
Ik heb momenteel 2 drumkits in mijn bezit.

Een Pearl ELX en een vintage Riviera.

De Pearl heeft een aparte paars naar zwart overlopende kleur met houtnerven en matzwarte rims.
Ik ben niet merkgebonden op het gebied van cymbals en kijk meestal met aankopen gewoon wat me bevalt qua geluid en prijs en wat het beste in mijn wens vervult. Zo heb ik cymbals van Paiste, Istanbul, Zildjian en Meinl.

Mijn 2e kit is een Riviera ''jazz kit'', deze komt uit ongeveer eind jaren 50, begin jaren 60. Deze was voordat ik hem kocht niet meer bespeelt sinds begin jaren ''80. Ik heb al het chroomwerk opgepoetst en hem opgeknapt.
Het is een japanse ripp-off van Slingerland, want hij heeft hier veel van weg. Op veel plaatsen staat er ''made in Japan'' in gegraveerd. Ik kon verder niet veel erover vinden behalve dat het merk waarschijnlijk op is gegaan in het huidige Pearl. De hihat is een Roland Meinl mark70 uit de jaren ''70, en de 18'' crash/ride een Zildjian uit de jaren ''60.



Hier staan ze samen. Op deze foto was ik nog wat aan het stoeien met de opstelling van de china, deze heeft nu een betere positie. Tevens heb ik de 8inch tom niet meer opgesteld momenteel. Ik maak nog een keer een betere foto van de Pearl.



Paul

Mooi contrast, die twee sets!
Ik heb een zwak voor oude setjes, en ik vind 'm prachtig om te zien.
Wat voor muziek speel je?

Technobeat


Mooie sets Marc en netjes opgesteld op de zolderkamer .

En speciaal die vintage kit : Gaaaaf . *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

MarcOow

Staand raak ik de schuinte van het dak, maar zittend gaat het perfect en ze staan daarr niet in de weg  :).

@Paul: Ik maak met mijn band alternatieve rock muziek met blues en funk invloeden.

FoREVer


Ziet dr goed uit!

Kun je wel goed bij die stokken komen in die houder, als je dr een verliest?
Lijkt mij dat je dan redelijk ver moet reiken?
Zelf heb ik die houder aan mn hihat zitten.


Kan er niet heel makkelijk bij, isie op de eerste istantie ook niet voor bedoeld.
Ik heb hem daar hangen voor als ik ga drummen. loop er perfect langs dus pak ik eerst t oudere paartje
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jake

Mijn oefensetje in mijn kelder. Ik maak graag rommel  ;)

20" Sonor Teardrop basdrum, 12/14 STAR toms. Ik wissel de toms soms af met de 13/16 Sonor Teardrop toms. Die 16" op de foto gebruik ik eigenlijk nooit, die doet meer dienst als tafeltje.



FoREVer


Mijn oefensetje in mijn kelder. Ik maak graag rommel  ;)

20" Sonor Teardrop basdrum, 12/14 STAR toms. Ik wissel de toms soms af met de 13/16 Sonor Teardrop toms. Die 16" op de foto gebruik ik eigenlijk nooit, die doet meer dienst als tafeltje.





wouw een sonor teardrop, enne nog in goede staat! mooi hoor
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Machiel

#671
jan 03, 2012, 10:05 Last Edit: jan 03, 2012, 11:23 by Machiel

2 Nieuwe Crashes van Sabian.
Gister voor het eerst mee gespeeld. moest er ff aan wennen in combo met mn andere bekkens maar ze zijn het geld waard!

Edit: moar pics
klikkkkkk
Wat u ziet:
Tama Starclassic Performer (100% Birch) van links naar rechts:
14" tom
8" tom
10" tom
13" tom
16" floortom (van een Mapex Meridian Birch)
13" snaredrum van een Tama Superstar? (ofzo? zo'n hyperdrive ding)

Cymbals:
13" Zildjian A Custom Hihat
20"Masterworks meratarimon(ofzo) Ride met daarbovenop een kapotte 10"splash en een afgesneden crash als stax
16" Sabian AAX Dark Crash
10" Sabian B8 Splash
18" Sabian AAX Dark Crash
20" Paiste Alpha Power Ride
18" Sabian HHX Chinese/18" Sabian AAX Fast chinese (stacked)
14" Sabian B8 china

Hardware: 50/50 Tama Titan/roadpro hardware.
Tama Speed Cobra Double Pedal

Vellen:
Allemaal veels te oud en zijn aan vervanging toe.
Neem mij vooral niet te serieus.

Animal baars



Ow yeah. Crappy iPhone foto, maar was zo blij dat ik geen zin had m'n spiegelreflex te pakken  8)7

marnixkwd

Te gekke set! Wat zijn dat voor series van Masterworks?

Animal baars

Zijn Custom, Iris en Resonant series. Ik heb ze hier ff opgesomd: http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,69.msg13283.html#msg13283

Omhoog