Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Marty-B


Tama Starclassic.
Stagg DH bekkenset

10x8
12x9
14x14 FT
22x18 BD ?

Pearl hardware:
H-885 hi-hat stand
S-800w snaredrumstand
B-1000 boomstand
BC-800w bekkenstand


bijna ;) de maten heb je goed, het is alleen een Ludwig accent CS ;) hardware is ook allemaal van Ludwig, behalve een bekken standaard die is van gibraltar.

Dries

Oja, inderdaad geen Starclassic (ja, allicht dat jij dat zelf weet).
Zichtbaar aan de rims (niet via de hoops) en vooral aan de pdp/ludwig style bassroset.
Slordig van me.
Lugs lijken wel aardig op elkaar trouwens.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Stephke


wat zijn de maten zien er namelijk erg groot uit!


13x9 tom
16x16 floor tom
18x16 floor tom
24x16 basdrum

... heerlijk toch  :)

Dries


bijna ;) de maten heb je goed, het is alleen een Ludwig accent CS ;) hardware is ook allemaal van Ludwig, behalve een bekken standaard die is van gibraltar.

Euh, als er geen Pearl hardware op jouw eerste foto staat dan is er iets goed mis met mijn monitor (de ogen zijn nog prima nl.)
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

NathanR


Euh, als er geen Pearl hardware op jouw eerste foto staat dan is er iets goed mis met mijn monitor (de ogen zijn nog prima nl.)


Die Hihat is wel degelijk van Pearl volgensmij :P

Johan

ik weet het wel zeker,denk ik? :D

FoREVer

een hi-hat is een hi-hat de een is pearl de ander ludwig, Who cares? als ie maar werkt tog?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Rick


een hi-hat is een hi-hat de een is pearl de ander ludwig, Who cares? als ie maar werkt tog?


Stagg of DW, who cares. Je slaat er op en er komt geluid uit!

FoREVer


Stagg of DW, who cares. Je slaat er op en er komt geluid uit!


Khad t hier over hardware hè` :D ;)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

harmen 18


Stagg of DW, who cares. Je slaat er op en er komt geluid uit!


Maar toch heb ik en jij (en iedereen hier) ook vast voorkeur. :X

dutchdrummer

#635
dec 17, 2011, 18:12 Last Edit: dec 17, 2011, 18:16 by dutchdrummer
Foto van gisteravond: overzicht van achteraf.....


Rick


Maar toch heb ik en jij (en iedereen hier) ook vast voorkeur. :X


Uiteraard  *O*

FoREVer


Foto van gisteravond: overzicht van achteraf.....




wat voor set is het
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

dutchdrummer

Yamaha Maple Custom Absolute, met een Ludwig Black Beauty snare en Pearl hardware.

Marty-B


Euh, als er geen Pearl hardware op jouw eerste foto staat dan is er iets goed mis met mijn monitor (de ogen zijn nog prima nl.)


Bij nader inzien heb je toch gelijk, het is inderdaad Pearl hardware! ik had toen de standaards van de studio zelf gebruikt, niet mijn eigen hardware. Was ik alweer vergeten  8)7

outsidr


Foto van gisteravond: overzicht van achteraf.....




Zie ik nou de Holy China van Sabian?

dutchdrummer

Nee je ziet een Sabian Pro 16" China. Ik vind hem al jaren nergens naar klinken, dus ik heb hem zelf helemaal vol gaten geboord. Klinkt nog steeds niet geweldig, maar wel al iets beter.

Zo heb ik ook nog een Zildjian A Custom 16" Crash met een scheurtje liggen, die ik een kennis met een freesbank laat ombouwen naar een EFX....... Ik bedoel: weggooien kan altijd nog.

Goed opgemerkt trouwens.....  ;)

Technobeat


Euh , ben ik aan het hallucineren of zie ik sneeuwvlokken over Drum-Forum vallen .........  8)7
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jochem


Euh , ben ik aan het hallucineren of zie ik sneeuwvlokken over Drum-Forum vallen .........  8)7

Je bent niet aan het hallucineren  :P

Technobeat


Gelukkig . *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jake

#645
dec 21, 2011, 15:46 Last Edit: dec 21, 2011, 15:47 by Jake
Mijn oefenkit momenteel. Een Sonor Teardrop (20x14, 13x8, 16x14) uit 1964 ongeveer. Hieronder een foto van enkele jaren geleden. Hij komt nu wel niet meer buiten, omdat ik vrees dat hij het anders niet meer gaat overleven. De basdrum bv. heeft een barst aan een van de pootjes, in de wrap van de floortom zitten een aantal barsten, en de shells zijn superdun (3ply) en waar de lugs bevestigd zitten zitten er op heel veel plaatsen deuken in de shell.
Maar klinken!


rtniels

Mooie kit en leuke oefenruimte!
Ik wist niet dat bankirai ook binnenshuis als vloer werd gebruikt.

Technobeat


Mooie kit en leuke oefenruimte!
Ik wist niet dat bankirai ook binnenshuis als vloer werd gebruikt.


Misschien is het een aanbouw waar de set staat ? 
Hij speeld ook saxofoon , Jake is van diverse markten thuis . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hans

sja, en er ligt ook nog een enorme gitaar op z'n kant.

Jake

Haha! Sorry voor de verwarring, deze foto is een jaar of twee geleden getrokken op een tuinfeest bij iemand, op het terras. Daar moesten we gaan spelen toen. Mijn oefenhok thuis is een vuile stoffige kelder met oude, lelijke gordijnen tegen de wanden en veel rommel ;) Het eerder een oord van lichte zeden dan een oefenruimte. Ik zal er wel eens een foto van trekken en in het juiste topic posten.

En nee, ik speel geen saxofoon, noch contrabas ;) Die saxofoon (schoon ding trouwens) is dan ook van de saxofoniste, en de bas van de bassiste. Zolang ik niet goed kan drummen neem ik er niet nog iets bij ;).

Omhoog