DDrum 4 SE

Gestart door CrazyRooie, okt 14, 2015, 12:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

CrazyRooie

Goedemiddag,

Ik ben hier nieuw op het forum en kwam via een site de volgende kit tegen met een DDRUM 4 SE module.
Ik ben voor mijn zoon op zoek naar een e-drum en op zich lijkt dit me wel wat omdat de recensies van deze module best goed zijn. Nu vroeg ik me af wat zo'n set tegenwoordig nog waard is.

Kan iemand mij daar een antwoord op geven?

Alvast bedankt.

Groet,

Mark


Otje

Welkom CrazyR.
De DDrum zoals hierbij afgebeeld wordt zo nu & dan wel eens aangeboden op MP. Op de foto afgaande, ziet de kit er nog goed uit. Is ie verder dik in orde, dan is 750 euro doorgaands de prijs die gevraagd wordt, en mijn inziens ook wel waard. Dan ga ik wel af op commentaren en kritieken van derden die de  kit weleens bespeelt hebben. En die zijn altijd wel (zeer) positief over bovenstaande model . Zelf ben ik (nog) nooit in de gelegenheid geweest om de DDrum 4SE te bespelen :'( ; ik ben al in bezit van een Roland drumkit en t'is alleen om deze reden dat ik geen DDrum e-kit heb, anders had tie zeker al bovenaan op m'n verlanglijsje gestaan.

Technobeat


De Ddrum 4 SE module is de opvolger van de Ddrum 4 , en die eerst genoemde is dan weer de voorloper van de huidige 2Box module .
Het is idd een nette kit en volgens mij doe je er een goede koop aan .

BTW , ook nog welkom op het forum :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

sounds zijn te gek, en de kwaliteit en trefzekerheid van die hi-hat controller is iets wat nu niet snel meer bereikt wordt

chico

Ik ben in het bezit van de markdrum yes dit is de enige hihat die ik beter vind spelen dan alle andere merken op electronisch gebied.

Omhoog