Nieuw(s)

Gestart door Otje, jan 13, 2018, 11:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jazz

Die onzin zie je in alle branches
Extra speciale, voor jou gemaakte paperclip. Eenmalige prijsverlaging, €25,00
Zolang de voorraad strekt.
Blah,blah,blah

Btw, ik ben mn 1000e opmerking voorbij gestreefd ?       Yeahh
There is no music without jazz

drfill

gefeliciteerd ; )
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Otje

Hij werd al elders in 't forum aangekondigd: de Roland TM-6 pro:

http://blog.abletondrummer.com/roland-announcing-2-new-products-rt-mics-and-tm-6-pro/

musiqman

Waar ken ik het idee van de TM6 Pro en de RTMic toch van... Ah ja.

Die 6 outputs vind ik wel heel handig. ZOu wel een combi willen zien van de TM6 en de SPD-SX SE.

djska

Kijk zelf ook wel eens naar de video`s van 65-drums , maar als hij een stukje speelt gaat hij als een razende Roland ( whats in a name ) te keer , normaal spel is er niet bij  , en idd denk ik ook wel eens dat hij redelijk pro Roland is want elke keer komt hij terug op zijn TD-30 module en hoe goed die wel niet is ..... ( al is dit laatste dan wel weer een contradictio in terminis :X  ) .
Ik vind hem dit best leuk en objectief doen,  en ook ik ben nog steeds heel happy met de TD-30 :-)

Technobeat

en ook ik ben nog steeds heel happy met de TD-30 :-)
Dus nog geen redenen om over te stappen naar een aD5 ( ze zijn nu echt beter geworden ) of Pearl Mimic Pro module ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

 *Breaking News !                                                                                                         .                       ;)

https://on-trigger.webnode.cz/

djska

Dus nog geen redenen om over te stappen naar een aD5 ( ze zijn nu echt beter geworden ) of Pearl Mimic Pro module ?
Net nog naar release notes en manual gekeken, zelfs al zou de triggering flink verbeterd zijn en heb je nu meer sounds  ter beschikking, er is volgens mij geen enkele functionaliteit bijgekomen, dus laat maar.

Joris

*Breaking News !                                                                                                         .                       ;)

https://on-trigger.webnode.cz/
Breaking news van 4 jaar oud  ;)


kaboemba

Bedankt otje ff snel doorgenomen atv timmert goed aan de weg.

Otje

#36
feb 03, 2018, 16:42 Last Edit: feb 03, 2018, 16:46 by Otje
..en wat een magnifiek Sonor drumset heeft ie achter zich staan zég.
                                              - + -
Deze ..geloof ik.. 


https://www.drumone.co.uk/

kaboemba

Wat een foei lelijk ding !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jazz

Bij de wereldwinkel gehaald ??
There is no music without jazz

Technobeat


Drum Like an Egyptian :+  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

t schijnt dat in de bassdrum een echte mummy zit, als demping ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

#41
feb 11, 2018, 09:21 Last Edit: feb 11, 2018, 09:25 by Robert-Jan
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

Van de firma V Expressions : Pearl Mimic Pro Pack .

En ik moet zeggen , ook al is de aD5 super goed : Wat is die Mimic Pro toch een fantastische module *O* , hij blijft boven aan op mijn verlanglijstje staan en zal er op zekere dag hier écht komen :Y  .

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Wat mij wél opvalt is dat 90% van de snare en toms erg op elkaar lijken bij de af-fabriek geleverde Mimic sounds .
Misschien dat er in de toekomst echt verschillende sounds leverbaar worden ?
Wat dit betreft heeft de aD5 een plus :Y  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

ja, nog geen nieuwe sounds (wel een pearl reference tom set) voor mimic pro..
wat wel 'nieuw' is.. is 2box drumit 3 (meer trigger settings/ pads als drumit5) en users gaan hier dan
bijv. geluiden van Superior drummer 3 instoppen (via sdse sample programma) dan heb je heel veel best
goede geluiden tot je beschikking..  (maar is wel een hoop werk..)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

bijv. geluiden van Superior drummer 3 instoppen (via sdse sample programma) dan heb je heel veel best
goede geluiden tot je beschikking..  (maar is wel een hoop werk..)
Een hoop werk en toch (bij lange na) niet de sound-kwaliteit van Superior drummer 3, of dit het gevolg is van de compressie en/of minder layers is mij niet bekend.

Technobeat

`
Voor wat betreft 2box , toen ik de drum-it five module nog had viel het mij op dat als je bv. de snare 1X aansloeg en verder niets , dus je liet de sample uitsterven , hoorde je een ruis aan het eind .
ik weet niet waar dat aan lag , MP3 formaat ?
Van dit euvel heb je bij de aD5 absoluut geen last , véél meer en langere layers ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

ik heb alle 2box samples 'ingekort' .. de decay, zodat je nog net de hele sample hoort..  als je ze 'standaard' laat, hoor je soms
ruis in de sample tail  i.d.d.   2box kan 99 layers aan..   ik denk dat aD5 minder layers zijn..  maar wel goede kwaliteit ..
ze klinken allebei niet als een mimic of originele software samples over een goede geluidskaart ..  maar je hebt wel het gemak
van een module..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Zag net op de Jobeky site dat zij nu ook een twee-delige Real Feel hihat incl. controller voor 179 pond aanbieden .

 https://jobekydrums.co.uk/product/14-jobeky-low-volume-real-feel-electronic-dual-zone-crash-cymbal-copy/

Of is dit onderwerp al hier eens voorbij gekomen ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .


Omhoog