Nieuw(s)

Gestart door Otje, jan 13, 2018, 11:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

67Deadman

Wat een nutteloos gewauwel.
:D  :D  :D Ben blij dat ik gelijk naar 32 min kon skippen (ik heb wel even een paar min ervoor gekeken) maar dan gaat hij hout hakken of zo ? Ha ha ha wat een vent man. Wel enthousiast.
Jury, doe de bordjes maar omhoog .........

animal

Nou ik heb er in totaal maar 2 minuten aan besteed denk ik, toen wist ik het wel  8)7

animal

Dit ziet er veelbelovend uit, time will tell  ;) .........





alhambra

Kijk die is interessant, ik denk dat ik het ga bestellen. Maar eerst even kijken wat er nog bij komt.
Sowieso een goede reden om een mac te kopen ;-)
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

animal

#229
feb 13, 2021, 15:07 Last Edit: feb 13, 2021, 15:14 by animal
Deze ellende is alléén voor de mac beschikbaar, dat scheelt me weer geld  :w  NEXT ............

.... yes unfortunately MainStage (the software Drum Kit Live runs on) is only available on Macs. Depending on response, I may look into a Windows option in the future but not any time soon

Het is dus gebaseerd op Mainstage, nu vraag ik me eerlijk gezegd af waar het product 'Mainstage' ophoudt en Drum Kit Live begint.

drfill

ik vertrouw het niet, iemand die constant 'yadayadayada' dwars door het drummen heen,
en in intro noemen ze een td-50 een 'good one' .. denk dat het het niet haalt bij >40 gB
superior samples (direct).. ok, je moet de mics goed mixen voor het juiste perspectief..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

AntY

EFNOTE 3 is 1999 Euro and EFNOTE 5 is 2999 Euro.
The price of EFNOTE 3X is still undecided, but it is expected to be between EFNOTE 3 and 5.

Even wat prijzen opgevraagd...

Waar heb je die prijzen vandaan / waar kan je die aanschaffen?

67Deadman

Ik denk hier :

https://edrumcenter.com/pages/search-results-page?q=Efnote

Maar de enige efnote die ik bespeel is op de piano :Y


AntY

denk niet dat die prijzen in euro's geven ;)

67Deadman

Nee,dat klopt. Maar waar heb jij ze dan opgevraagd ?

chico

Nee,dat klopt. Maar waar heb jij ze dan opgevraagd ?
Nou ik had ze gemaild, maar volgens mij zijn dat niet de goede prijzen want in Nederland zal het set duurder worden denk ik.



animal

#237
feb 20, 2021, 13:36 Last Edit: feb 20, 2021, 15:09 by animal
@Chico  :+ !!!

Ik moet toegeven dat de module voorzien is van erg interessante opties, bijvoorbeeld direct 8 kanaals audio opnemen in een DAW via een USB-kabel, dat kan zelfs de Pearl-Mimic niet.
Zo jammer dat de ontwikkelaars van EFNote zijn 'weggelopen' bij ATV, wat had dat bedrijf anders een potentieel gehad!!!


alhambra

Maar helaas geen schuiven voor het volume en als dat net zo weg zit als de atv dan wordt dat het niet voor mij denk ik. Maar voor hetzelfde geldt kan dat via een mooie tablet interface.
Voorlopig in ieder geval mooi dat er een nieuw merk bij is met goede ideeën
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

animal

Voorlopig in ieder geval mooi dat er een nieuw merk bij is met goede ideeën
EN HELE slechte dus ook ................, helaas.

chico

Tja Roland blijft toch de top op electronisch drumgebied.

Alleen schandalig dat ze geen goed klinkende module kunnen produceren...

alhambra

Nou dat zie ik heel anders, Roland heeft de beste marketing en reclame.
Maar ze zijn wat mij betreft niet de top.

Het is dan weer jammer dat efnote komt met een module (en sets) die veelbelovend is maar zo jammer dat ze niet met een module komen die de hele boel om ver blaast en ook met de setjes, net ff niet de maten die men wil.

Als ze hun moduel hadden voorzien van schuiven en de sets van normale maten, en 360 graden bekkens en voor de rest zorgen dat alles goed werkt dan is er zeker kans om markt te veroveren.
En als die schuiven er via een app zijn is het ook goed, dus mogelijk gaat het alleen om normale maten en 360 bekkens.
Enig idee of de pads meer dan 2 triggers hebben want dat zou ook een dikke plus zijn?
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

Karma

Ik heb geluisterd naar de filmpjes en de geluiden en vind die wat plat (twee dimensionaal) klinken. Akoestisch wat ik speel tijdens de les kent een immense dynamiek met allerlei boventonen. Ik mis dat een beetje. Of ligt dat aan mij?

Roland TD30

Karma

Ik vind Roland wel duur en misschien wel te duur. Maar ik kan prima uit de voeten met mijn TD20x en in ieder geval op papier lijkt mij de nieuwe digitale snare en digitale ride nog een verdere verbetering, ook vanwege de afmetingen trouwens die realistischer zijn. Roland staat er toch om bekend dat het prima triggert?
Roland TD30

67Deadman

Ik vind alles qua aanschaf muziekinstrument wel duur tegenwoordig. Of het lijkt zo. Vindt de meer op ketel gerichts pads van Roland mooier dan die platte van tegenwoordig.

Deze heb ik ook gehad en ziet er voor mij mooier uit, ook die bassdrum :




Ik vind het jammer dat hier zo'n magere bassdrum bij zit

https://www.bax-shop.nl/elektronisch-drumstel/roland-td-27kv-v-drums-elektronisch-drumstel

Betaal je bijna 3000 euro voor en dan krijg je zo'n bassdrum. Ik wil wel ook iets hebben voor het zicht.
Ja, die bij de duurdere modellen worden ze weer mooier. Maar dan betaal je weer 4000 euro plus

Ik weet niet waar ik het gezien heb maar er zijn wel eens mensen die bouwen dan bv een Roland KD 9 in een akoestische bass drum
dat zag er dan weer wel mooi uit.


drfill

td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

chico


animal

Ja, leuke samenstelling  :Y

Karma

Waar speel je dan nu mee deadman? Ik zie de pd125x en pd105x en pd125xs waar ik nu ook mee speel. Ik vind het mooie ketels. Weg gemoffeld een kd140 bassdrum. Dat is een hele fijne bassdrum waar ik ook mee speel. Maar het oogt ook mooi en het oog wil ook wat. Je bent wel een linkspoot zo te zien want voor mij staat alles verkeerd ????

Ik blijf een td50 kv erg mooi vinden maar die prijs pfff. TD27 zou ik die dunnere crashes wel eens willen proberen. Het spreekt me wel aan dat die tegenwoordig dunner zijn.
Roland TD30

chico

Ja alles wordt van ATV gecopierd...

Omhoog